donderdag 24 augustus 2017


Je kunt elke dag opnieuw beginnen!

Hey! Hoe is het met jou??!!
Ik heb zo'n fijne zomervakantie gehad.
Het viel me gisterochtend op, toen ik mijn jongste naar school bracht en terugfietste:
het was dit keer echt snel gegaan!
Ik dacht echt ik heb zeeën van tijd en ik ga zo schoon schip maken met alles en vooral rustig aan doen..
Het vloog voorbij!
Ik heb zeker rustig aan gedaan, veel getekend en het schoon schip maken is ook gelukt.
Daar vertel ik hier verderop nog meer over.
Nog gewerkt in de weken dat de kids bij hun vader waren.
VIP dagen gedaan.
Supertoffe recensies daar op terug gehad!
Een heerlijke week in de Vendée in Frankrijk gehad met alle kids.
We hadden supermooi weer.
En ik heb vorige week een fotoshoot gedaan met Lisette van Leuk Kiekje Fotografie.
(www.leukkiekje.nl)
Echt een aanrader, Lisette stelt je helemaal op je gemak, we hebben wat afgelachen!
En ze maakt su-per-mooie foto's!
En ze zijn allemaal goed gelukt, tot mijn grote verbazing, dus het is lastig kiezen!

Afgelopen dagen hadden we de Eclips, de energie van de Donkere Maan en gelijk erna de Nieuwe Maan!
En dat is voelbaar, zie en hoor ik zo om mij heen.
Ik ben met de Nieuwe Maan ook altijd wat gevoeliger voor alles en heb erg de behoefte om me terug te trekken. Dat lukt niet altijd met alle gezinsleden en alle activiteiten, maar verder plan ik zo min mogelijk in.
Neem tijd voor mezelf, om te reflecteren, door te schrijven en te tekenen.
En door mijn intenties voor deze Maancyclus op te schrijven.
Elke Nieuwe Maan kun je dit doen.
Net als elke nieuwe week of nieuwe dag!
Elk moment van de dag kun je opnieuw beginnen!
Ik heb hier ook nog een kort filmpje over opgenomen, die kun je
HIER bekijken.

Het is alweer de 2e helft van het jaar en heb je je doelen al bereikt of in gang gezet wat je graag wilde dit jaar? Heb je hier hulp bij nodig? Ik bel of mail je graag om met je mee te kijken naar hoe je dit zou kunnen doen! Stuur een berichtje naar
info@estherfoppen.nl

Ik ben vast nog van alles vergeten, maar lees de hele nieuwsbrief, want overal staat nieuws of tips die je vast en zeker interessant zult vinden!

Oja!
Ook bestaat mijn praktijk volgende week 1 september alweer 5(!!) jaar!
Supergaaf!!
Tot en met donderdag 31 augustus kun je B(l)oeiend Leven 2 nog voor de huidige prijs bestellen.
Vergeet het niet!
Het zou zonde zijn dat je die kans laat liggen!



http://mailchi.mp/501a8f30b4ad/nieuwe-maan-nieuw-begin?e=7370289597

Geen opmerkingen:

Een reactie posten