zondag 9 september 2018

36??!!
Week 36 alweer..
Waar blijft de tijd.
Eerst ben je, in mijn geval dan, aan het toeleven naar de zomer. En dan vooral de vakantie..
Na dag 1 met de kids thuis leef je toe naar de 1e schooldag hahah.
Nu is het bij vlagen al flink herfst.
En de Herfstequinox is nog niet geweest.
Die komt pas over een paar weken.
Maar ach we mogen niet klagen toch met het weer?
Het is wel lekker Hollands om over het weer te klagen.
Te warm, te koud, te nat, te droog, te klam, te zweterig, te winderig...
Hoe dan ook, de herfst komt er aan..

Warmdraaien
Ik heb de afgelopen week mooie Kwartaalleggingen gemaakt (zie vorige Inspiratie voor een Bloeiend Leven) voor diverse dames. Er liggen er nog 3 te wachten. Erg leuke aanbieding was dat al zeg ik het zelf.
Ik vind het echt superleuk om daarmee bezig te zijn.
En zoals ik al zei; ik wilde er alvast in komen, voor als straks in november de Jaarleggingen voor 2019 weer gemaakt gaan worden.
Ben ik al lekker warm gedraaid.
De feedback op m'n Kwartaalleggingen zijn erg positief en soms krijg ik ook nog een vraag terug.
Geen probleem, het is soms op 2 manieren op te vatten of wil de bloeiende dame in kwestie extra bevestiging.
Maar echt mooi werk is dat!



Status
Maar goed alles loopt dus alweer.
Bijna.
Het duurt bij mij altijd even voordat ik weer 'gewend' ben aan hoe het nu gaat.
Dochterlief naar stoere atletiekschool met de trein en fietsen door Zwolle, andere tijden voor de voetbaltraining van zoonlief, hele hele hele andere dingen met m'n werk.. superleuk!! Maar ik moet er even inkomen..
Tot die tijd heb ik echt m'n telefoon herinneringen nodig. Belletjes die af gaan 's morgens al dat zoonlief zo laat thuis weg moet en dan daarvoor iets voedzaams gegeten moet hebben.. en dat hij op bepaalde dagen gym heeft en z'n tas met gymspul en vooral die handdoek niet moet vergeten..
Allemaal nieuwe mensen die ik spreek en leer kennen. De atletiekschool trainer bellen voor info, een topsport Gelderland meneer die mij belt over wat ik als ouder kan doen om m'n kind goed te begeleiden en dat dat allemaal op de website staat en dat ik hem altijd kan bellen met vragen over topsport status krijgen of niet. Nieuwe trainers en veel nieuwe ouders bij de voetbalteam..
En ja dat zijn een paar dingen die alleen met de kids te maken hebben.
Lief heeft ook het een en ander te doen met kids, voetbal en vooral veel met werk.

Tijd voor jezelf en je Magical Me weer claimen!
Ik zei het al.
Ik moet er even inkomen.
Het is niet saai in ieder geval!
En gelukkig weet ik dat ik in ieder geval 1 dag in de week niets moet inplannen, behalve dat ik zelf alleen thuis ben.
En dan tik je dus deze Inspiratiemail.
Want ja..het is vrijdag en dan wil ik 'm meestal gemaild hebben.
Ook omdat ik zoiets gaafs heb bedacht..
Dat wil ik aan je kwijt!
Ik heb het al in een Facebook Live verteld en hieronder is de link naar het filmpje, mocht je het hebben gemist..:
Magical Me Journey
Het is zooo leuk! Ik heb er zooo'n zin in!
Dusse bloeiende dames.. zet maar vast een dikke cirkel om 10 oktober 10 uur, want dan gaat de Magical Me Journey van start!
Tot die tijd komt er natuurlijk steeds meer info..
Maar dit filmpje zegt al het 1 en ander en ik zelf ben flink aan het schiften wat ik je allemaal ga vertellen, laten doen en laten ervaren..
Ik heb natuurlijk een zeer uitgebreide ervaring op het gebied van creatie en intuitie en ik kan er niet alles in proppen... dat trek je gewoon niet.
Maar wel heel veel.
Magisch wordt het!

Maandag vertel ik je er nog meer over in de Facebook Live en heb je vragen, stel ze dan!!

Voor nu een heeeeel fijn weekend, lees lekker verder want er staat hieronder nog veeeel meer leuks en nieuws!
Tot maandag!


Mijn missie is om verschil te maken, hoe klein dan ook, voor ploetermoeders en ploetervrouwen op weg naar een leven vol gemak en magie! Die zaadjes plant ik wel, door een blog in een inspiratiemail, door mijn gratis sessies, door mijn social media en natuurlijk door dames een kijkje te geven in mijn leven. Waar het echt niet allemaal rozegeur en maneschijn is, maar waar het wel bloeit en groeit! Dus boek die gratis (online) sessie voor augustus..!

 
Aanstaande maandag Facebook Live
om 10uur op
Esther Foppen - Tekenen & meer

Wil je hier op reageren? Graag!
Ik zie je reactie tegemoet!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten