maandag 11 november 2019


Welkom alle nieuwe lezers van deze Inspiratiemail. Cool dat je er bent en geinspireerd wilt worden!

En zoals ik deze Inspiratiemail al aankondigde:
Welcome to the Jungle!
Voor de insiders: lekker nummer van Guns 'n Roses..
Die Jungle die mijn leven soms heet.
Waar altijd van alles door elkaar heen loopt.
Net als bij jou gok ik zo maar in het wilde weg..
:P
Afgelopen week druk bezig met het lanceren van m'n nieuwe website.
Hier en daar komt wat feedback.
Nog even de foutjes verwerken en uiteraard de website vullen.
Ik heb een heleboel blogs geschreven inmiddels, die mogen er allemaal op.
Oefeningen en inspiratie gooi ik in de Bubble
(waar je nog steeds tot einde van het jaar lid van kan worden..)
en daar moet ook een hoop gevuld worden.
Met toffe tekeningen, hoe maak je... , hoe doe je.. etc etc.
Nu m'n mail nog weer in mijn Outlook en ik ben blij.
Dit alles gebeurt natuurlijk tussen het werken en moeder zijn tussendoor.
Ken je vast wel..
Daarnaast zijn er nog best wat andere ontwikkelingen.
Maar eerst zal ik moeten zorgen dat m'n kind en vriendje wat onderweg schijnt te zijn, gevoederd worden en
op tijd op de voetbaltraining komen. Gelukkig wonen we er naast.

En dat liep ook allemaal weer anders. Fijn dat niet alleen mijn kids soms van voren niet weten wat ze van achteren aan het doen zijn..
Vanaf volgende week gaan de 1e dames de Bubble in.
Ik ben dus druk met van alles nog aan het toevoegen om te zorgen dat ze zoveel mogelijk uit die Bubble halen en zich er fijn voelen.
Je kunt ook nog mee doen als je wilt. Tot het einde van het jaar kun je voor 27,50euro 3 maanden lang genieten van alles wat de Bubble je biedt, zoals onder andere tekenoefeningen, meditaties en kaartleggingen.
Het enige wat jij daarvoor hoeft te doen is feedback geven op alles wat in de Bubble aanwezig is.
Je doet er mij een heel groot plezier mee, ik kan zo de Bubble optimaliseren, zodat per 1 januari de Bubble goed draait voor iedereen!

Ook nog een huishoudelijke mededeling..
Ik heb er heel lang over nagedacht en alles tegen elkaar afgewogen...
Ik ga stoppen met de besloten FB groep Bloeiender Leven.
Het is onder de hand een 'moetje' geworden en dat is zo NIET waar ik blij van wordt.
De interactie vind ik persoonlijk om te huilen op een paar superlieve dames na die wel regelmatig posten en reageren gelukkig.
Maar het is klaar.
Blijkbaar is de behoefte er niet.
Dus ik gooi de groep open, niet langer besloten en zie waar dit heen gaat.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Wil je uit de groep, dat mag en kan uiteraard!
De energie gaat veranderen in de groep en ik ga kijken of dit beter bevalt of dat het helemaal stopt.
It was fun while it lasted.
:))

Alvast fijn weekend!

Maandagmorgen om 10:00 uur Facebook Live!

Wil je hier op reageren? Graag!
Ik zie je reactie tegemoet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten