dinsdag 3 november 2020

Blue Moon effecten

 

Voel je het ook al?
Ik schreef er vandaag al over op Instagram/Facebook.
De Volle Maan is al voelbaar en in deze tijd van het jaar zijn de sluiers dunner.
De natuur (waar wij onderdeel van zijn) is zich al aan het terugtrekken.
Loslaten. Letterlijk en figuurlijk.
Doe jij daar aan mee?
Soms is het iets onbewust.
Ik zie mensen opruimen, anderen blij maken met spullen die ze niet langer gebruiken.
Omdat ze toch al jaren in de kast staan.

En ik merkte het bij mezelf ook.
Herorganiseren.
Evalueren.
Mijmeren.
Wat ik wil ik nu echt?

Nieuwe gave deuren openen zich.
Soms mag ik nog iets ouds even 'aan kijken' en iets mee doen.

Dat deze oktobermaand 2x een Volle Maan heeft is bijzonder.
Daarom is het een Blue Moon.
(ja gelijk begin ik in mezelf het liedje van de film Grease te zingen..You so called mooners...)
Het komt maar 1x in de zoveel jaar voor.
En de maan staat nu in Stier.
Mijn sterrenbeeld. En die van m'n dochter... 
Dat gaat over materiele zaken.
Wat behoudt je, wat laat je gaan?
De zon staat in Schorpioen.
Die heb ik niet zoveel in mijn horoscoop staan.
M'n dochter daarentegen heeft Schorpioen als ascendant.
Je begrijpt, het is een uitdagende tijd.
Als je haar kamer ziet... nouja laat ik me daar maar niet druk over maken.
Ze doet nog niet veel weg zullen we maar zeggen.

En dan gaat het ook nog over de meer mysterieuze dingen.
Die kant van Schorpioen.
De All Hallows Eve, Allerheiligen, Allerzielen..
Vanaf vroeger wist men al. Nam men al dingen waar.
Deze periode van het jaar zijn de sluiers dunner.
Je kunt nu zelf ook veel makkelijker bijzondere dingen ervaren.

Zoals ik vannacht toen ik net heel even had geslapen en wakker werd van iemand die naar de wc ging.
Ik hoorde het ergens, een deur opengaan en met dat ik me dat bewust werd, daarvoor voelde ik me terugvloeien in m'n lijf.
Nu heb ik dat zelf al vaker ervaren, het is voor mij dus een teken dat die sluiers inderdaad dunner zijn.
Het gebeurt me namelijk niet elke nacht of met elke Volle Maan..
Ik slaap dan over het algemeen als een blok.
Maar je hebt weleens dat je denkt dat je iets ziet in je ooghoek en als je kijkt is het weg.

Niets om bang voor te zijn.
Wel altijd een goede reden om je huis te laten reinigen met witte salie door mij bijvoorbeeld en je goed te aarden.
Je staat op dit moment veel meer open omdat die sfeer er is en dat is oke.
Wil je er niets mee, laat dan gaan en doe lekker je ding.
Maar vind je het wel interessant om te ervaren wat je intuïtie vertelt en hoe je dit bewuster kunt ervaren, dan ben je uiteraard van harte welkom bij mij.
Verderop in deze mail staan wat mogelijkheden en help je me mee met de energie verhogen met Advent, door mee te doen met de Advent Relax Challenge?
 

 

Morgen en dan met name morgenavond, gebeurt er veel..
Samhain of All Hallows Eve, Volle Maan, de 2e van oktober dus een  Blue Moon.
En dan staat de Volle Maan in Stier - mijn sterrenbeeld - en de zon in Schorpioen.
Je zou van minder...
Hieronder wat interessante linkjes om even te lezen:
Samhain
Hier lees je waar het woord vandaan komt, wat het inhoud en wat je er zelf mee kunt.
Volle Maan - de 2e van oktober dus een Blue Moon
Ook een fijne link voor de Maan in Stier en Schorpioentijd
Judith Lauppe Volle Maan in Stier
En een leuke over All Hallows Eve
Judith Lauppe All Hallows Eve

Ik wens je in ieder geval een hele mooie Samhain en Volle Maan avond

 

 

De Jaarlegging 2021 is binnenkort verkrijgbaar!
Heb jij vorig jaar een Jaarlegging 2020 besteld dan ben ik heel benieuwd naar jouw ervaringen.
Laat je het weten?

 

Mijn vernieuwde Ebook! Heb jij die al eens gelezen trouwens?
Die 5 tips, echt je hebt er zo-veel aan!
Dusse een must read kan ik wel zeggen!
Gratis en voor niks!

 

 

Heb jij je al ingeschreven?

Dat is namelijk echt zoiets wat je gaat vergeten.
"Duurt nog zolang.. ik heb nog tijd zat."
En voor je het weet..
is het zover.
Het zou zonde zijn als je je niet goed kon voorbereiden..

Wat is het?!
Op 1e Advent - 29 november - starten de mailtjes, gaat de energie omhoog en de liefde stromen.
Elke dag tot het einde van het jaar, net voorbij Kerst, krijg je een mail met een mooie creatieve en/of intuïtieve oefening of inspiratie in Advent Spirit.
Je wordt er relaxt en rustig van en maakt op de valreep dit jaar nog een heel mooi jaar qua energie.
We brengen die energie namelijk omhoog als je positief en relaxt blijft.
En ja dat is soms lastig, maar niet onmogelijk als je het in ieder geval probeert!

Er zijn 2 mogelijkheden om mee te doen:
de gratis variant: elke dag een mail met daarin superveel en superorigineel.
de VIL variant - Very Important Lady - elke dag een mail, superveel en superorigineel en voor 25euro feedback op jouw ervaring/creatie wanneer je die instuurt. Kortom je word door mij gecoacht!!

Je gaat dus relaxt en met positieve mindset dit bijzonder jaar afsluiten.
En vertrouwend op je intuïtie en daardoor vol zelfvertrouwen aan 2021 beginnen!


Dus help je me mee de wereld een beetje mooier te maken, door jouw mindset, jouw creativiteit en vooral jouw liefde?!
Schrijf je nu in!

 

 

 

Maandag om 10uur zie ik je graag bij de Facebook Live!

 

 

NOG MAAR 12 DAGEN!
 TOT 11 NOVEMBER 2020 GELDT DEZE PRIJS!

Intuïtieve coaching

Wordt je ook zo flauw van het weten dat er meer is tussen hemel en aarde, maar dat je je vinger niet op kunt leggen? 
Dat je soms ingevingen krijgt en niet weet of je nu die stemmetjes moet volgen of niet?
En dat je achteraf weer spijt hebt dat je niet naar je intuïtie hebt geluisterd?

Dat hoeft niet zo te zijn, vrouw.
Hoe zou het voor je zijn als je vol zelfvertrouwen de juiste keuzes maakt?
Dat je luistert naar je intuïtie en hierdoor lekker in je vel zit?
Alles vol energie weer aan kunt?

Dat is geen utopie maar mogelijk als je je vandaag nog opgeeft voor Intuïtieve Coaching!
In 6 weken tijd ga je je intuïtie weer leren herkennen en er weer op vertrouwen en heb je aan het eind stukken meer zelfvertrouwen!

NU NOG: Een mooi try out prijsje voor jou, 65€
Hiervoor krijg je dus 2x een 1 op 1 gesprek van 30 minuten t.w.v. 50€, een chakra check t.w.v. 50€  én 4 mailtjes, 1 voor elke week met daarin supergave oefeningen.
EN op al je gemaakte creaties feedback van mij om weer verder te kunnen!

Angela over Intuïtieve coaching: 
Ik ervaar nog elke dag de effecten van Intuïtieve Coaching, het is echt geweldig. Het heeft me zoveel rust gebracht en zelfvertrouwen gegeven. En ja, ik heb soms nog een terugval. Dan weet ik het niet meteen. Maar eigenlijk wel gelijk weer hoe ik het op kan lossen of me beter kan voelen. Dan laat ik het even toe. Of ik ga na met wie ik heb gesproken die dag en waarover. Dan kan ik me weer tja herpakken ofzo. Zoveel geluk heb ik dat ik dit heb gedaan bij Esther. Ik merk veel andere dingen op. Ik ga hier echt heel veel aan hebben de rest van mijn leven. Ik leefde voor anderen, nu zorg ik ook heel goed voor mij. Dankjewel Esther! En ik bedank mezelf ook haha.


Wauw wat een mooie resultaten behalen de dames die deze Intuïtieve Coaching hebben gedaan!
Dit kun je toch niet aan je voorbij laten gaan?!

 

 

 

Mandala's in het  Jaarprogramma Is dit nu alles?! 
Deze keer hadden ze een voorbeeld en dat kun je zien, toch zijn de kleuren aan de hand van een Orakelkaart en zijn ze toch ook weer zo uniek als hun maaksters.

Wil jij dit nu ook?
Kijk dan op mijn website, in 2021 begint weer een nieuwe groep!
Klik hier!

 

 

 

Every once in a Blue Moon
Volg je me al op YouTube? Wanneer je abonnee wordt op mijn kanaal 
Esther Foppen - Tekenen & meer krijg je een melding als ik een nieuwe video plaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten