maandag 14 december 2020

Oei... geen black friday deal in ieder geval..

 

Oei.. ja oei.
Afgelopen week viel niet mee.
Ik was nog moe van het weekend.
Je kind aan allerlei apparaten zien, ding in dr  neus, misschien opereren, ze weten nog niet wat het is. Wel/geen mondkapje op, spastische toestanden..
Ik was er moe van.
Heel moe.

Gelukkig is het met m'n kind helemaal goed. Heel af en toe voelt ze d'r buik nog een beetje maar die antibiotica kuur doet goed z'n werk!

En vervolgens begon ik relaxt aan de week.
Heb maandag weinig gedaan, beetje Jaarlegging tikken, mailtjes beantwoorden.
De volgende dag ook nog kalm aan, Jaarlegging versturen..
Werd ik gebeld door de huisarts.
Dat mijn uitstrijkje wat onrustige cellen/sporen van hpv vertoonden.
O.
Oke.
Nu verder onderzoek.
Heb ik je erg laten schrikken?
Euh. Nee, valt wel mee.
Verder onderzoek toch?

Vervolgens de gynaecoloog gebeld, er was de volgende dag nog een gaatje.
Of ik eventueel.. Ja graag!
Niet uitstellen, want ik wist toevallig een beetje wat het onderzoek inhield.
Gaan met die banaan.

Klopte van die onrustige cellen.
Nu een week wachten op de uitslag.
Tja.
Oke.
Ik laat het allemaal maar gelaten over me heen komen.
Dat onderzoek vond ik pittig.
Ben wel wat gewend, ook dat geloer wel..
Had 5 vrouw sterk tijdens m'n laatste bevalling want die moesten het nog leren.
Nu keek er ook weer iemand mee.
Goed hoor.

Maar goed, je zit dus weer in dat ziekenhuis, met dat mondkapjes geeikel wat totaal niet logisch is en verder maar afwachten.
Af en toe betrap ik mezelf er op van: o wat als het echt slecht is en dan?
Ben ik m'n uitvaart al aan het regelen.
Vervolgens zit ik uit te vogelen welke kruiden kunnen helpen bij herstel.
Heb ik die besteld en ben ik ze al aan het innemen.
Niet op de zaken vooruit lopen, is wat mijn gyn zei.
Dus leg ik het weer naast me neer en dat gaat best goed.

Nu moet ik ook zeggen dat ik het best druk heb.
De Jaarleggingen worden lekker besteld, ik heb er nog wat op de planning staan.
De 5 werkdagen red ik niet eens!
Ook al tik ik me suf.
Zondag heb ik een Jaarprogramma Is dit nu alles workshop op de planning staan.
Vergt ook nog wel het nodige geregel..
En uiteraard niet te vergeten de Advent Relax Challenge!

Die begint ook zondag, en daar ben je dan ook wel mee bezig..
Genoeg afleiding dus.
Vergeet ik het ook zoweer.
Behalve als ik naar de wc moet, dat gemartel met maandverband, daar kan ik best zonder hoor!
Nog eventjes..

Ondertussen gaat alles door.
Ben ik me heel hard aan het afvragen wat ik doe of denk dat ik die onrustige cellen heb.
Dus als iemand de tip heeft?!
Er kwam al door: stress.
Heb ik geen last van.
Of eetpatroon veranderen.
Daar kan best iets verbeteren, maar zo erg?!
Iets triggert dit.
Maar wat.
Nogmaals wie de tip heeft, ik hoor het graag.

Ik reflecteer nog even verder.
Tussen de Jaarleggingen en voorbereidingen door..

Esther

PS wist je dat de Advent Relax Challenge helemaal gratis is behalve als je de VIL variant wil? En dat die zondag al begint? Je je nu echt wel even moet opgeven, scheelt mij weer last minute gedoe? Je zelf stukken relaxter 2020 achterlaat en 2021 begint? Je hierdoor een megagroot effect hebt op de hele wereldenergie? Je het dus eigenlijk niet kan maken om niet mee te doen? #spreadthelove #spreadthelight

PPSS hou je in de gaten dat je de Jaarlegging 2021 nog tot en met 15 december kunt bestellen?!

 

 

 

 

De Jaarlegging 2021 kun je tot en met 15 december bestellen!

Wil jij graag alvast een blik op jouw nieuwe jaar?
Weten wat er in de sterren staat en hoe je hier op kunt anticiperen?
Kun je de steun van kleur wel gebruiken, naast de boodschappen van jouw gidsen?

Dan kun je hier de Jaarlegging 2021 bestellen!

Ook een leuk cadeau voor je liefste vriendin (half jaar legging kan ook, 27,50euro), bestel dan wel op tijd als je het voor de kerst wil hebben. Ik werk op volgorde van binnenkomst.

 

 

We zijn alweer bij de Volle Maan aanbeland.
Maandag is het zover.
Er is ook nog een maansverduistering met transformerende werking.
Lees hieronder meer.

Petra Stam: Maandag Volle maan en verduistering.

Inspirerend Leven:
https://www.inspirerendleven.nl/volle-maan-november-2020/


 

 

 

 


Het is al bijna zover..
Zondag  gaan we beginnen!
Dus geef je nog snel op.

Wat is het?!
Op 1e Advent - 29 november - starten de mailtjes, gaat de energie omhoog en de liefde stromen.
Elke dag tot het einde van het jaar, net voorbij Kerst, krijg je een mail met een mooie creatieve en/of intuïtieve oefening of inspiratie in Advent Spirit.
Je wordt er relaxt en rustig van en maakt op de valreep dit jaar nog een heel mooi jaar qua energie.
We brengen die energie namelijk omhoog als je positief en relaxt blijft.
En ja dat is soms lastig, maar niet onmogelijk als je het in ieder geval probeert!

Er zijn 2 mogelijkheden om mee te doen:
de gratis variant: elke dag een mail met daarin superveel en superorigineel.
de VIL variant - Very Important Lady - elke dag een mail, superveel en superorigineel en voor 25euro feedback op jouw ervaring/creatie wanneer je die instuurt. Kortom je word door mij gecoacht!!

Je gaat dus relaxt en met positieve mindset dit bijzonder jaar afsluiten.
En vertrouwend op je intuïtie en daardoor vol zelfvertrouwen aan 2021 beginnen!


Dus help je me mee de wereld een beetje mooier te maken, door jouw mindset, jouw creativiteit en vooral jouw liefde?!
Schrijf je nu in!

 

 

 

 

Mijn vernieuwde Ebook! Heb jij die al eens gelezen trouwens?
Die 5 tips, echt je hebt er zo-veel aan!
Dusse een must read kan ik wel zeggen!
Gratis en voor niks!

 

 

Maandag om 10uur zie ik je graag bij de Facebook Live!

 

 

De dames van het Jaarprogramma Is dit nu alles?! hebben weer mooie dingen beleefd en gemaakt! Ze hebben een woordgedicht gemaakt van het woord Overvloed, het thema van deze periode.

In 2021 begint er ook weer een nieuw Jaarprogramma Is dit nu alles?!
Klik hier voor meer info.

 

 

 

Alles loopt anders...
Volg je me al op YouTube? Wanneer je abonnee wordt op mijn kanaal 
Esther Foppen - Tekenen & meer krijg je een melding als ik een nieuwe video plaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten