zondag 17 oktober 2021

 Jeetje wat was die workshop van afgelopen woensdag gaaf.

Een klein intiem feestje bijna!

Zo veilig dat er ook mooie verhalen gedeeld werden.

Nu ben ik in gesprek met de deelnemers over hun chakra tekening en wat dat betekent.

1 op 1.

Mooi.

Mooi werk heb ik!


Nu maak ik me klaar voor de At Home Retreat.

De wat?!

Dat kan je bijna niet ontgaan zijn...

Ik heb al best veel er over verteld, gedeeld etc etc.

Maandag 18 oktober begint de At Home Retreat..

Een heerlijke relaxte week voor jou!

Met 5 workshops die allemaal bijdragen aan een mindful en rustige week.


Ik geef de workshop Intuïtief Tekenen en de andere dames geven een workshop waarin je kennismaakt en hun expertise ervaart.

Debby laat je namelijk Hypnose ervaren, heerlijk relaxen en een fijne workshop. Ik weet het, want ik heb het al eens bij haar gedaan en hoe mooi werkt dat allemaal. Niks eng ook, want je onbewuste is niets meer of minder dan wat je de hele dag al doet zoals ademhalen of je bewegen.. 

Anna gaat met jouw levensverhaal aan de slag en daar komen allemaal verrassende inzichten uit die je weer kunt gebruiken voor in de toekomst, ook dit zorgt voor meer geluk en minder gedoe.

Trea laat jou je lijf weer heel goed voelen en gebruikt de elementen hierbij. Zit je straks een stuk lekkerderder in je vel 😀

En Nathalie doet jou voor hoe je een mooie bloem van vilt maakt. Echt fijn even met je handen aan de slag en een prachtig resultaat!


Dat. Allemaal! Voor maar 57euro..

Daar hoef je toch niet verder over na te denken?!!

Geef je vandaag nog op want morgen gaan we al beginnen!

www.athomeretreat.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten