dinsdag 21 december 2021

Intuïtief Leven- ga je het nu écht doen

Deze video gaat me vast weer een paar uitschrijvingen bezorgen..
Heel jammer, maar het is echt hoe ik denk
over jouw magische leven leiden en excuses...

 

 ,
Je las het al..bovenstaande video (heb je 'm al gekeken? Aanrader al zeg ik het zelf) zorgt er vast voor dat ik weer wat uitschrijvingen heb.
En dat is oke.
Niet iedereen kan directheid aan of die vinger op de zere plek.

Ik sprak deze week zoveel mooie vrouwen, klanten maar ook gewoon vriendinnen en bekenden of volgers van mijn social media kanalen. En ik zag het in diverse groepen online voorbij komen.
Dus die video moest er uit.
En ik heb de laatste week echt de neiging om elke dag zo'n video te maken en te sturen. Of je iedere dag te mailen.
(hallo Esther, dan schrijf ik me ook uit hoor ik je denken)
En dat is oké.

Wanneer je niet geïnspireerd wil worden om jouw droomleven te leiden, mag je je echt uitschrijven. Wanneer je niet het grote plaatje kunt zien of het aan wil gaan met jezelf dan is het misschien beter..
Al heb je je ooit wel aangemeld.
Omdat je dacht dat het interessant is wat ik vertel.
Of omdat het je bevalt hoe ik leef en wat ik doe met heksen, het Universum en tekenen.
Heb je een gratis kaartlegging of workshop gedaan.

In het begin dacht ik echt bij bepaalde zaken o dat ga ik niet tikken, want dan schrijven ze zich uit.
Of ik plaats dit niet want dan lopen ze weg.

En weet je? Het is oke.
Ik hou me niet meer in.
Voel ik me zeer gepassioneerd om te laten weten dat excuses niet - echt niet en nooit - handig zijn op z'n zachtst gezegd als je lekker relaxt wil leven en ook nog fijn met spiritualiteit bezig wil zijn, dan zeg ik dat.
Dan laat ik het je weten.
Ik heb de boel wel voor elkaar.
Ik zit niet te wachten op klanten die steeds hetzelfde blijven zeggen en doen.
Die het 'anders ' willen, maar niet het werk er voor doen.
Die over veel dingen niet tevreden zijn, maar als ik vraag: wat ga je nu doen? het niet weten.
Terwijl ze meerdere keren van mij al gehoord hebben welke mogelijkheden er zijn om wel die verandering te krijgen.
Of dat ze na 2x proberen en niet het gewenste resultaat behalen, al de brui er aan geven.
Het lukt bij mij niet.

Dan wil je het blijkbaar niet.
Of niet graag genoeg.

Denk je dat het bij mij van een leien dakje is gegaan?
Ik weet niet of je het weet, maar die ontwikkeling hier is op z'n zachtst gezegd best pittig geweest en nog.
Maar het resultaat is er ook.
Ik mag voor volgend jaar (met dat gratis Transitie Ritueel, heb je dat al aangevraagd? En ga je het ook doen?) nieuwe droomdoelen gaan neerzetten.
Eén staat er al: de Wise Women Retraite.
Ondanks alles wat er nu aan de hand is in de wereld, zijn Heidi en ik er van overtuigd dat het doorgaat.
We zijn eind mei vanaf Hemelvaartsdag heerlijk met een groep vrouwen in Frankrijk, les Remondes op de camping La Belle St Fli.
Punt.
De rest mag ik nog invullen. Ik heb namelijk al mijn droomdoelen gerealiseerd.
Ik leef mijn magische leven.
Ik roep inderdaad: Hoe wordt het nog beter dan dit?

En tuurlijk heb ik ook weleens een k*tdag.
Heb je gemist dat ik 2x in het ziekenhuis een operatie heb gehad?
En de nasleep van het herstel op alle vlakke was ook pittig.
Maar toch leef ik een magisch mooi leven.

Dus dat.
Vandaar die pittige video..
Ben je klaar met die bullsh*t en ga je het nu WEL anders doen en doorzetten?
Ik hoop echt dat je niet hetzelfde blijft doen en in actie komt.

#spreadthelove


Esther

Heb je nu ook standje Cut the Crap bereikt? YES!

Doe dan je voordeel ermee:
je krijgt als je je voor 31 december inschrijft en de 1e aanbetaling doet 

een Half Jaarlegging 2022 bij de Intuïtief Leven training
én bij de Bloeiender Leven training t.w.v. 30euro cadeau!

En bij Je Spirituele Zielsmissie en bij Chakra Coaching een hele Jaarlegging 2022 t.w.v. 55euro cadeau!

Heb je die gave kaartlegging al gekocht, in bestelling staan of in je bezit, dan krijg je dat bedrag gecompenseerd als korting op de betreffende training/coaching. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten