dinsdag 16 augustus 2016

Esther komt naar je toe deze zomer :0))


Tjonge..!
Ben ik even aan het in 'tappen' op de Universele Wet van de Aantrekkingskracht!
Heerlijk!
Jeeeeejjj!
Verbluft!
Jeejjjj!

Zo maar wat dingen die ik merk, voel en ervaar..
Ik heb een aanvraag voor een consult, meteen datum geprikt.
Ik ga 'spreken' voor publiek (OMG *emoticon shock smiley* OMG)
en nu weer een aanvraag voor een workshop..
Ik maak de kleurplaat voor de kleurwedstrijd van de Samenloop voor Hoop op een basisschool in Harderwijk..
In gesprek met een 'centrum' in Harderwijk over mogelijkheden daar.
In september een Mini workshop dag op de Bokkekamp te Harderwijk..
En daarnaast natuurlijk de 'gewone' dingen als mijn coaching sessies, tekenwerk enz..

Het werkt!
Het bewust worden, het afstemmen, het 'in tappen' ...
Het komt allemaal maar zo naar me toe..
(Esther komt naar je toe deze zomer!)
Blij!
Ontzettend blij!

Na gister een dipmiddag te hebben gehad is dit heul heul lekker!
Ik was gister op het voetbalveld en blijk iets te hebben opgepikt..
Kan er namelijk de vinger niet op leggen, wat het anders geweest moest zijn.
Volgende keer gelijk afschermen dus.. klaar ben je!
Ik vergeet dat eigenlijk te vaak en kom er achter als het te laat is.
Zo ook gister.

Nou had ik ook nog een heksenclub avondje gepland staan, maar te weinig voorbereiding, eigenlijk wou ik alleen maar op de bank met 'vreet' en niks meer doen.
Maar toch gegaan, al waren de versnaperingen aan de weinige kant, want toen ik eindelijk zo ver was om op pad te gaan, was de buurtsuper natuurlijk al dicht..
Pfff.. en de avond moest nog beginnen..
Het sloot wel lekker aan bij m'n gevoel: moet ik nou heel hard janken, ga ik iemand de waarheid vertellen of moet ik even een boksbal opzoeken?
En dat alles na een bijna perfecte dag..

Hmmmm.... rode sokken visualiseren voor de volgende keer dat ik slippers aan heb en m'n 'bubble' aanzetten.
Vriendin zei al: op de binnenkant van de voordeur en de tuindeur het woord COCON plakken, als reminder zodat je 'gewapend' de deur uit gaat.

De heksenavond was heerlijk en luchtte op, good women, good vibes, dus ik was er weer!
Ik had mijn eigen energie terug en nog wat extra ook..
Dat doet een avondje met gelijkgestemde dames met je.
#loveit

Die energie van anderen, ik kan het heul goed missen.
Mooi hoor, al dat oppikken en voelen en bewust zijn..maar dan liever daar laten waar het vandaan komt en alleen dat bewust zijn van mezelf er laten zijn.
Dus Universum, help me bij het niet meer laten overvallen door andere mensen zijn/haar energie alsjeblieft.


Je ziet, ik ben ook maar een mens...
Meestal werkt het allemaal wel, maar soms heb je zo'n dag..
www.estherfoppen.nl
Praktijk voor creatieve coaching en zelfontplooiing.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten