donderdag 11 augustus 2016

Relax....

Heerlijk wat een vakantie, (= een ander ritme en een andere omgeving) met je kan doen..
Helemaal opgeladen deze week weer begonnen met werken en ja hoor... de tekeningen worden gemaakt in grote getale, 1e coaching sessie is weer geweest, (een hele mooie trouwens!) en de 'gewone' dingen gaan weer beginnen.
Of toch niet? Niet helemaal gewoon?
Nee, het is inderdaad wel anders.
Ik ben toch weer wat anders, kids en lief ook..
Grappig.
Eigenlijk hou ik zo van het bekende en het 'normale'.
Maar is het me echt wel duidelijk dat elke dag anders is, wordt en zal zijn en dat dat het 'normale' is voorlopig.
Er veranderen aardig wat dingen hier bij mij thuis en in mijn praktijk.
Voelen wat blijf ik doen, en vooral wat niet, wat wil ik bereiken..
En thuis, de kids gaan allebei een andere fase in met/op school.
Ze groeien en groeien maar!
Gelukkig groeien lief en ik mee.
We zullen wel 'moeten'! En het is echt wel leuk ook!
De komende tijd zul je wat nieuwe dingen zien hier op FB en op mijn website.
Er gaan wat producten/programma's veranderen of verdwijnen..
Maar er komt zoveel leuks voor terug!

Ik hou je op de hoogte.


www.estherfoppen.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten