zondag 9 oktober 2016




De Doodle Challenge was een groot succes!
Zo erg leuk om te doen.
Zo gaaf om al die creaties te zien.
Zo... geweldig gaaf!
Helemaal leuk!

Nog iets waar ik ontzettend blij mee ben: ik mocht op de radio vertellen over de Doodle Challenge. Whaaaaa!
Op de 1e dag van de Challenge had ik gemiste oproepen en een sms en een mail. Ze wilden duidelijk met me in contact komen. Radio 5 KRO/NCRV wilde mij in hun programma bij Karin de Groot. WOW!
Ik was die middag dus meteen live in de uitzending en WOW wat ging dat goed, ben best trots op mezelf!
Beluister hier het fragment.
Radio Doodle Challenge

En ja, er was ook een kink in de kabel op de laatste dag die ik op moest lossen en dus ging ik maar live op Facebook om toch de deelneemsters de laatste Doodle te kunnen laten maken.. Dat was ff scary zeg... Maar je moet wat en dus ben ik gewoon maar live gegaan die vrijdagochtend. En het ging! En ik deed het! En het ging goed! Niet geweldig, maar wel goed!
Gaaf hoor. Weer iets gewoon maar gedurfd en gedaan!


De deelneemsters zijn allemaal stuk voor stuk verder gekomen in hun creatieve proces.
Ze waren ook creatiever dan ze dachten en leerden en inspireerden elkaar.
Zo mooi hoe dat werkt en zo gaaf dat er weer een verbindende, creatieve factor ontstaan is.
Dat is, hoe toevallig :P,  mijn missie!

De reacties die ik kreeg over de opdrachten en wat het met iemand deed of heeft gedaan, waren ook super. Hieronder bijvoorbeeld de feedback van Ingrid:

Dankjewel lieve Esther,
Je hebt me met de Challenge heel veel gegeven.
Ik heb ontdekt dat ik met veel pijn en bedrust kan doodelen, zen tangelen
Ik kleur en teken wel mandala ''s.  Dat gaat niet op bed en met morfine.
Doodelen geeft me een uitlaatklep voor emoties en creativiteit.
Liefs Ingrid


Wil jij een volgende keer meedoen met een challenge en op de hoogte gehouden worden wanneer ik die start? Schrijf je dan in voor mijn nieuwsbrief of volg me op Facebook of Instagram


Ik post nog regelmatig de kunstwerken van de deelneemsters op mijn Facebookpagina Esther Foppen - Tekenen en meer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten