maandag 28 januari 2019

Ik stond net voor de spiegel een staart in te doen...

En daar zat ie.
Onder m'n oksel.
In m'n lichtgroene trui.
Quel horreur!
Een GAT!
Precies op het naatje.
Niet meer te redden, al te ver heen.
Heerlijk donker in die lichte trui.
Dus opvallend.
En daar liep ik dus al de hele dag mee.
Gister ook zelfs!
2 hele dagen!
Niemand die wat zegt!
Hopelijk heeft dus ook niemand het gezien.
Ik heb een nieuwe klus trui.
En aangezien ik aan het verhuizen ben, ik kan ik er nu ook mee weg komen.
Ja ik loop in oude kleding.
Scheuren in m'n broek (met legging eronder uiteraard, waar zie je me voor aan met die sneeuw).
Gaten in m'n trui,
Want er zat ook al zo'n vervelend voorop je buuk gaatje.
Van het tegen het aanrecht aan staan of de tafel of waardoor het dan ook maar komt.
Die hele vervelende gaatjes, waardoor je dat net nieuwe leuke shirt niet meer aan kan.
Ja thuis wel. Of als je gaat klussen.
Maar niet meer voor netjes.
Op dat feestje.
Hoeveel shirtjes ik onderdehand al heb met die vervelende gaatjes.
Echt frustrating.

Maar gelukkig zijn er altijd ergere dingen.
Niet perse bij mij nu.
Ja wachten op de makelaar..de kopers van ons huis... de huurorganisatie.
Maar zolang zij niks doen, kan ik alleen maar wachten.
Nu ben ik Stier. En die zijn niet heel goed in geduld..
Ik snap m'n moeder opeens beter (ook Stier en kreeg van zusjelief en mij steevast als antwoord op haar roepen voor het eten: wacht effe.)
Maar goed, zoals ik zei: er zijn ergere dingen.
Ook veel en veel leukere dingen.
Zoals dat ik ga verhuizen... naar een prachtige plek en dat ik niet kan wachten.. hahaha weer dat wachten..
Zoals een fijne sessie met Chakra tekenen vanmorgen.
Ben heel benieuwd hoe de tekening van het Basischakra er over 2 weken uit ziet.
Zo leuk is dat!
Laatst kwam er met de Facebook herinneringen de allereerste chakra kunstwerken van 6 jaar geleden langs.
Een cursus groep van ik dacht 6 dames en zij kregen dezelfde opdracht mee:
Maak deze Basischakra tekening met alleen rood en groen, zonder te gummen e.d.
Stuk voor stuk unieke kunstwerken!
Zo uniek als elk mens is.
Prach-tig om te zien!
De cursus van het Chakra tekenen is dus in groepsverband te volgen én individueel.
(8x komen we dan bij elkaar)
Doe je mee?




Wil je hier op reageren? Graag!
Ik zie je reactie tegemoet!

Ook in 2019:
Elke maandag om 10 uur een Facebook Live op mijn Facebook pagina

Esther Foppen - Tekenen & meer! 

Klik hier voor de hele Inspiratiemail.
http://eepurl.com/gfeSCf
http://eepurl.com/gfeSCf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten