woensdag 8 mei 2019






Vandaag is het 4 mei, Dodenherdenking.
En omdat ik op 5 mei 44 jaar geleden geboren ben, 'heb ik er iets mee'.
Ik vind de films en de verhalen verschrikkelijk...
Ik kan me goed inleven (voor- en nadeel soms) en slaap er niet van.
Dus kijk ik de films of documentaires niet.
Ik herdenk wel.
Vind ik heel belangrijk.
Wat afgrijselijk was voor velen.
Daar mag je wel even 2 minuten, (1x per jaar maar!!!), bij stil staan.
Die 2 minuten herdenken we tegenwoordig alle slachtoffers van oorlogsgeweld of onderdrukking.
Mooi.
En noodzakelijk.
In een samenleving die met veel dingen steeds grimmiger wordt.
We gunnen elkaar niks.
Vluchtelingen niet.
Onze voorvaderen waren ook vluchtelingen.
Sta je daar wel eens bij stil?

Ik gun vluchtelingen heel veel en draag ook zeker mijn steentje bij waar ik kan.
Ik help graag.
Het lijkt me afgrijselijk om naar een onbekend land te moeten vluchten.
Een barre tocht moeten doorstaan.
Je weet niet wie je kunt vertrouwen, want iedereen wil zelf veel geld of de beste plek.
In een nieuw land, met nieuwe gebruiken, een heel andere taal..
En daar opnieuw je bestaan moeten opbouwen.
Ik heb respect voor deze mensen.
Zij zijn niet vrijwillig gekomen.
Ze moesten kiezen uit 2 kwaden.
Hebben alles, familie, hun land, hun identiteit moeten achterlaten.
Ga er maar aan staan.
Wij maken ons hier druk om 3x per jaar op vakantie te kunnen.
De laatste mode op je lijf of in je huis.
En zijn vooral angstig wat de buurvrouw van ons zegt.
Of de volgers op Insta of Facebook..
Waardoor we niet ons droomleven leven.
Vreemde wezens zijn mensen eigenlijk..

In angst moeten leven of zelfs oorlogvoeren.
Tegenover jonge jongens net als jijzelf moeten staan.
Die aan het begin van hun leven staan en gedwongen worden de jonge jongen van de vijand te vermoorden.
Gewoon maar dood te schieten.
Omdat hij jou anders dood maakt.
Het is nog steeds orde van de dag.
Niet hier in Nederland.
En daar mag je verrekte dankbaar voor zijn.

Dus als je weer eens zit te miepen over dat je iets niet durft.
Omdat je denkt dat je het niet kunt.
Of wat iemand er iets van vind..
Denk dan eens aan dit soort dingen.
Wat is dan durven?
Stel je prioriteiten eens bij.
Ga dan verdorie eindelijk dat droomleven eens leiden.

En wees stil.
Vanavond om 20:00uur zeker weten.
En wees daarnaast nog vaker stil.
Zoek jezelf eens op.
Wat wil je echt.
Maak er wat van.
Je leeft namelijk in vrijheid.



Wil je hier op reageren? Graag!
Ik zie je reactie tegemoet!

Elke maandag om 11 uur (!) een Facebook Live op mijn Facebook pagina
Esther Foppen - Tekenen & meer! 




Wie jarig is trakteert!
Je krijgt van mij op verschillende dingen korting...!
20% maar liefst!
Dus pak je kans en stuur een mail naar me
met waar jij graag de korting op wilt!


Wat een geweldige groepstraining was het vorig jaar, al zeg ik het zelf.
En hee, als je ziet hoe het vandaag de dag met die dames gaat, mag ik dat zéker zelf zeggen!

Vorig jaar wilden ze af van het gevoel van onzekerheid, het tegen laten houden om hun droomleven te leven, door hun eigen angsten. Of gedachten. En dat hoofd bemoeide zich maar overal mee. Want kan ik dat wel? Durf ik dat wel? Maar ik wil het wel graag! Kan ik vast niet, dus laat maar zitten, ik modder wel door. Overal is wel wat.

Daar hoef je dus geen genoegen meer mee te nemen!
Het is namelijk echt mogelijk om een fijn leven te leiden, met veel meer rust in je hoofd, weten wat je intuïtie zegt, dus de juiste beslissingen nemen én dat alles kan gewoon in je dagelijkse maar vanaf nu magische leven!
Dus twijfelkont, neem die beslissing, je zult jezelf er enorm dankbaar over zijn, zeg zo tegen eind juni.
Ben jij al lang voor de zomervakantie klaar!
Klaar om zelf aan je kids te laten zien, dat alles mogelijk is als je er voor in actie komt!

Data: 8 mei, tussen 8 mei en 29 mei individuele sessie, 29 mei, 12 juni en 26 juni.
Tijd: 10:00u - 12:00u
Investering naast tijd en enthousiasme: € 250 inclusief materiaal,
bruikleen materiaal, koffie/thee met lekkers.
Dat is echt een no-brainer! En je kunt uiteraard in termijnen betalen!

Wat krijg je ervoor?
⭐️4 gezellige groepstrainingen
⭐️1 individuele sessie/reading waar we diep op jou ingaan.
⭐️Persoonlijk dagboekje waarin je aantekeningen maakt op jouw manier
⭐️Diverse meditaties, tips, tricks en toffe oefeningen
⭐️Prachtige kunstwerken, je zult versteld staan van je creativiteit!
⭐️Analyse over je creaties, wat betekent het wat je hebt gemaakt?
⭐️Daarnaast wordt je uiteraard door mij gecoacht...en dit alles voor maar deze prijs?! Ja!!


Geef je nog snel op!


"Dank voor je fijne sessies. Ik voelde me op mijn gemak.
Het was een ontzettend leuke en gezellige groep waar ruimte en
veiligheid was om allerlei persoonlijke dingen met elkaar te delen
zonder dat hier een oordeel over gegeven werd. Ik vond het fijn
dat iedereen zo respectvol met elkaar is omgegaan want je legt
toch je ziel en zaligheid op tafel bij mensen die je niet kent.
Het heeft mij inzicht gegeven in hoe ik de weg heb bewandeld om te komen waar ik nu benen waar ik naartoe wil en hoe ik dit kan doen.
Van hoofd naar hart.
Mijn hartsverlangen in wat ik het liefste doe is alleen maar sterker geworden.
Ik heb geleerd dat ik mag zijn wie ik ben want precies zo ben ik goed.
Perfectionisme mag ik laten varen want prima is ook perfect."
 



De Maanmagische Orakelkaarten krijgen steeds meer vorm.
Echt supergaaf dit!
Wil jij een kaart adopteren of op een andere manier meehelpen dit deck te realiseren?

Klik hier voor de website!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten