maandag 20 mei 2019






Wauw! Echt hoor, Esther
Wat een reacties op mijn blog van vorige week!
De één nog mooier dan de andere.
En uiteraard verlieten wat mensen mijn lijst.
Allemaal helemaal goed.
Iedereen heeft recht op zijn of haar mening.
Ik begon er tenslotte mee.
Want ik ben ook heel erg voor mijn eigen mening.
Overtuigen van mijn gelijk doe ik je niet aan.
Ik kan best overtuigend zijn, weet ook waar ik het over heb.
Niet met alles hoor, maar dan wil en hoef ik je ook niet te overtuigen.
Maar die eigen mening.
Super!
Ik hou er van!
Als iedereen een beetje zijn eigen ding doet en mening heeft...heerlijk.
Een stuk rustiger dan je bemoeien met anderen.
Maar het is mooi om te zien, dat je (ik dus) toch wat stof doet opwaaien.
De één denkt gelijk dat ze zich moet uitschrijven.
De ander wil me best vertellen dat ik geen gelijk heb of juist wel.
Leuk!

En supermooi ook dat er verschillende mensen mijn mailtjes doorstuurden naar andere moeders
die ik de voordelen van rust in je hoofd en ruimte voor jezelf mag laten zien.
Ik leef voor.
En laat ook zien dat ik mens ben.
Dus dat ik het niet allemaal weet. Of ook wel eens de boot in ga.
Of me vergis of iets me toch niet lukt.
Prima toch!?
Juist daarom komen moeders bij mij om gecoacht te worden.
Ik laat zien dat ik niet op een hoge troon zit en het allemaal wel weet.
Laagdrempelig en juist daardoor zo waardevol en krachtig.
Ik heb hele leuke klanten! Echt!
Bij sommige sessies vraag ik me wel eens af: is het niet té gezellig?
Je begrijpt elkaar soms zo goed.
Heb jij dat ook?! Jaaa!
Dus valt er altijd wat te lachen.
Ben ik van. Lachen.
Maar zeker prik ik ook door de b***it heen als iemand er om heen zit te draaien.
Zichzelf allerlei verhalen toestaat en nog mooier verzint om maar niet naar dat te kijken wat opgelost mag worden.
De ene keer is het de tijd nog niet.
De andere keer leg ik serieus mijn vinger bewust op die zere plek.
Je komt bij mij niet alleen voor de gezelligheid he?!

Dankbare mailtjes en recensies krijg je dan.
Vergeet ik vervolgens weer op m'n Facebookpagina te plaatsen of website of hier in.
Ja ik doe het wel eens, maar te weinig.
Ik ren al snel door naar het volgende.
Net iets geweldigs neergezet of beleefd met een klant.
Ja. Oke. Top! Trots! Door.
Ik leer het al meer te vieren.
En blij te zijn.
Mezelf dat moment te gunnen in plaats van doorrennen naar de volgende.
Hoe doe jij dat?!
Sta je stil bij successen?
En wat is een succes voor jou?


Wil je hier op reageren? Graag!
Ik zie je reactie tegemoet!

Elke maandag om 10 uur een Facebook Live op mijn Facebook pagina
Esther Foppen - Tekenen & meer! 



Heel interessant om even te lezen!
https://www.inspirerendleven.nl/volle-maan-mei-2019/



11 juni!!
Heb je je al per mail opgegeven??!! Niet vergeten hoor!

Binnenkort weer een Challenge, gewoon omdat ik er zin aan heb.

Stuur deze Inspiratiemail door aan de dames waarvan je denkt dat die ook mee willen doen en zet mij in de CC.
Ik heb een hele fijne prijs voor je als jij laat zien dat je heel veel gedeeld hebt.
Dit geldt ook voor social media ofcourse.

Tag mij in je berichten en als je het evenement deelt wat vandaag! op Facebook
komt met datum en info en alles wat je weten moet en wil.


Geven mensen zich door jou op, laat ze dan jouw naam erbij vermelden.

Wat gaan we doen?
Van alles wat!
Beetje tekenen/doedelen, chakra's opporren, orakelen, geinen.. gewoon leuk.
Dusse... geef je op!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten