zaterdag 3 augustus 2019

If you can't handle realness without sugar coating, then you need to recognize that realness isn't what you're looking for. It's validation. You want people to be soft with you when you're looking for comfort, not change.

Deze vind ik zo mooi en zo waar.
En hij is ook helemaal oke.
Het is niet altijd makkelijk om voor verandering te gaan.
Je wilt vaker graag comfort en zachtheid wanneer je je niet fijn voelt.
Dat niet fijn voelen kan door iets heel heftigs zijn en door iets minder heftigs..
Degene die bepaalt of iets heftig is, ben jij zelf.
Zonder het te bagatelliseren..
Je bepaalt ook zelf of je alleen maar comfort wilt en pampering.
Of verandering.

Ik kom wel eens dames tegen in mijn praktijk die zeggen dat ze verandering willen.
Of vinden dat ze dat moeten.
Of moeten willen.
En ondertussen doen ze niets om die verandering in gang te zetten.
Ja of af en toe.
Soms.
Als ze zich realiseren dat er wel verandering nodig is.
Ik vraag me ook wel eens af of ze het doen, omdat ze anders tegen mij moeten zeggen dat ze niets hebben gedaan.
In die 2 weken met de oefeningen die ik ze meegegeven heb.
En dat is falen.
Of 'de juf' teleurstellen.
Maar dat is het niet he?!
Je komt bij mij voor jezelf.
Niet voor mij.
Je zegt dat je verandering wilt, omdat het zo niet vol te houden is.
Omdat zo je leven niet jouw leven is.
Of wat je er van gehoopt had.
Vanwege.. het een of ander.
Je wilt weten hoe je rust in je hoofd kunt krijgen.
Gezond egoisme voor elkaar krijgt en grenzen kunt stellen.
Of meer magie in je leven wilt.
Ik help je bij alles graag.
Heel graag.
Maar ik ben niet van het sugar coaten.
De zachte heelmeesters.
Ik daag je wel uit.
Leg die vinger op de zere plek.
Ga door tot het schuurt en we de oorzaak van het hele gebeuren hebben.
Zodat we die valkuil tackelen elke volgende keer dat ie zich voordoet.
Moet jij eens opletten wat een resultaten je boekt!
En daarvoor kom je bij mij.
Niet dat ik je elke 2 weken vertel hoe goed je het doet.
Dat het heel logisch is, dat je weer niets hebt gedaan omdat...
Ik ben echt voor de resultaten en de oplossingen.
Ik weet dat creatieve coaching werkt.
Echt super-goed werkt.
En dat jij dus die verandering gaat doorvoeren.
Wanneer je aan de gang gaat met creativiteit en je intuitie.
Niet je angst.
Zoals zeer gevoelige (al dan niet HSP, geef het beestje een naam) dames denken dat het hun intuïtie is.
Wanneer je heel gevoelig bent, is het nodig dat je jezelf goed kent.
En dat lukt alleen als je het aangaat.
Want je intuitie is het kompas van je leven.
Zonder je intuitie, leef je niet, maar overleef je.
Baseer je alles op ooit aangenomen overtuigingen en aannames.
Wat je jezelf vertelt hebt.
En vanwege die angst ook steeds bevestigd hebt gezien.
Zo niet nodig.
Zo jammer.
Zo zonde.

Natuurlijk ben ik ook mens.
Ja echt.
Bij mij lukt verandering ook niet altijd gelijk.
Ik denk ook wel eens: hier zit niemand op te wachten..
Op mij.
Of op wat ik vind of doe.
Maar dan vraag ik me weer af: wat is mijn doel?
En dan weet ik het weer.
Ga ik er weer vol voor.
Kan ik alles aan, want ik krijg energie van de dingen die ik doe om mijn doel te bereiken.

Open en eerlijk dus.
Dat krijg je bij mij.


Maandagmorgen om 10:00 uur Facebook Live als ik zin heb en het lukt met mijn plannen!
Ik heb vrij, maar vooralsnog gaan we niet weg...en doen we alleen waar we zin in hebben.
Hier en daar mail beantwoorden uiteraard, maar het kan langer duren dan je van me gewend bent!


Wil je hier op reageren? Graag!
Ik zie je reactie tegemoet!


Het is nu zeker koeler...gelukkig maar.
Kan even de natuur, en mens en dier, even bijkomen.
Maar, hoor ik je al roepen, het ZOMERvakantie..dusse.. hou maar op met die regen.
Snap ik helemaal.
Het is echt hollen of stilstaan.
Ik vind het wel lekker, maar Lief heeft het koud.
Zo voor augustus is dit natuurlijk ook vreemd weer..
Vroeger.. roept Lief dan... en dat weet ik dan echt niet meer he?!
Ik weet door bepaalde herinneringen aan iets of het mooi weer was bijvoorbeeld.
Vorig jaar rond deze tijd had ik een geweldige ViP dag met 2 Schipholdames, dus oudcollega's,. superleuk!
Het was toen warm. Veel fruitwater gedronken..
De dag eindigde vreemd toen ik er achter kwam dat mijn Lief z'n vader was overleden en hij al de hele dag druk was ermee.
Had mij niet willen storen in mijn werk. Die schat.
Maar ik vond het niet echt leuk..
Het was toen ook bijna onze vakantie.. een hele week bloedje heet in Friesland en aan het einde van de week een begrafenis.
Bijzondere week was dat.

Zo'n up and down week hebben we nu niet gehad.
Maar het is wel vakantie.
Tijd om te relaxen en de balans op te maken.
Kun je goed je rust nemen of heb je het idee dat je MOET genieten.
Want je bent vrij.. je bent met je gezin, je bent op vakantie in een mooi land of een fijne camping..
Dat schuurt toch een beetje..
Moeten. Genieten.
Je staat wat vaker stil en merkt dan ook dat er hier en daar iets niet helemaal jofel voelt.
Jammer hoor.
Want het hoeft niet.
Lees vooral even verder hieronder... hoe ik samen met jou een geweldige slag maak richting het droomleven dat jij graag wil.
En ja... het kan echt dat droomleven, vol rust, met meer kleur en de touwtjes in handen.

Volg een coach traject bij mij, zodat je gezonde grenzen gaat stellen aan alles en iedereen en die ook flexibel houdt.
Dat je ervaart wat rust en gezond egoïsme voor je betekenen en hoe je dat vast houdt na die vakantie..

⭐️Een traject van 16 weken waarin we elkaar elke week telefonisch of per mail spreken
en om de week een (online/live) sessie van minimaal een uur
waarin we door middel van intuïtieve en creatieve oefeningen flink de diepte in gaan om te achterhalen waarom jij de dingen doet zoals je ze doet en dit ombuigen naar wat je wel wilt.

⭐️Je krijgt van mij een werkboek speciaal voor jou gemaakt wat je meeneemt naar de sessies, zodat ik het afgestemd op jouw energie steeds uit kan breiden.

⭐️Je ontvangt elke week per mail allerlei informatie over chakra's, kleuren, horoscopen, creatieve oefeningen die je verder helpen en je intuïtie vergroten.

⭐️Ik heb speciaal voor jou gemaakte meditaties en toegang tot alle meditaties die ik exclusief beschikbaar heb voor mijn klanten.

⭐️Kaartleggingen met orakelkaarten krijg je van mij regelmatig tijdens dit traject.
Mooie boodschappen van je gidsen en overleden dierbaren die jou maar wat graag helpen bij een fijner leven wat bij je past te verkrijgen.
Prachtige chakratekeningen die opgezet worden met een passer en die je verder intuïtief uitwerkt,
zodat je leert hoe jouw intuïtie werkt en dat jouw tekeningen je zoveel te vertellen hebben.

⭐️Tussentijdse evaluaties hoe het traject verloopt en waar we naar toe willen en gaan.

En dit alles heeft als resultaat dat je beter weet wat je wilt en hoe je het voor elkaar krijgt, zodat je een leven leidt wat jij fijn vindt, de touwtjes in handen hebt en met meer rust en energie!

Jouw investering naast tijd en het enthousiasme om met jezelf aan de slag te gaan, is maar 797euro!
(in termijnen te betalen)

Je kunt later in het jaar starten, maar uiterlijk 1 november 2019

Heb je vragen over dit traject, beantwoord deze mail dan even met je telefoonnummer en ik bel je geheel vrijblijvend uiteraard even op om je vragen te beantwoorden.
 
Hoog tijd dat ik dit voor mezelf ga doen!
Wil ik ook!!!
Aura/chakra consult 

NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW

Workshop Zen & Art
Inspiratiekaartjes maken mét een vilten hoesje.

Ik geef deze workshop samen met Nathalie Roelofsen van Vilting Fingers.
Met max 8 personen gaan we aan de slag in 2 groepjes.
Eén groep gaat Inspiratiekaarten maken onder begeleiding van Esther.
De andere groep gaat onder begeleiding van Nathalie een prachtig gekleurd vilten hoesje maken dat om de kaarten heen past.
Aan het eind van de dag ga je naar huis met je eigen mapje kaarten.
Eerste workshop datum 13 september 2019

Inclusief alle materialen
als  wol, zijde en vlas vezels.
Kaarten, gebruik van tekenmaterialen
koffie, thee en iets lekkers
en een heerlijke lunch

Duur van 10.00 tot 16.00 uur
Prijs €85,00

Vanaf 4 personen, maximaal 8 personen
Neem contact op en maak een afspraak
Inclusief btw voor particulier en exclusief btw voor bedrijven.

info@viltingfingers.nl
06 19362662

info@estherfoppen.nl
06 50698732

https://viltingfingers.nl/workshops%20%20agenda/blank.html
Tip van de week!


De laatste 2 weken van augustus heb ik nog plek voor een ViPdag.
Voor elke week 1.
Is die plek voor jou??

De korte ViP dag duurt 4 uur en die houdt het volgende in:
-chakra scan met uitgebreide uitleg
-orakelkaarten legging met 3 kaarten van het Geheimtaal der Kleuren deck
-energie oefeningen
-tekenoefeningen
-fotoreading
-healing
-onbeperkt koffie/thee/sap/water met diverse lekkerigheidjes
-goodiebag
Dit alles voor 75Є!

De lange ViPdag duurt 6,5 uur en die houdt het volgende in:
-aura/chakra scan met uitgebreide uitleg
-orakelkaartenlegging met 5 kaarten met kaartendeck naar keuze
-energie oefeningen
-tekenoefeningen
-fotoreading
-op jou afgestemde chakra tekening
-healing
-onbeperkt koffie/theel/sap/water met diverse lekkerigheidjes
-luxe lunch
-goodiebag
En dit alles voor 125Є!
Ik wil die VIP dag!

Nieuwe website komt er aan!!

**Mijn website is nog steeds 'under construction'.**
(oplader van de laptop waar het op staat is nog niet terecht...help! Dat wordt een nieuwe site..)

De prijzen en programma's die daar vermeldt worden, wijken af door de prijsaanpassing per 1 januari 2019.




Copyright © Esther Foppen - Tekenen en meer, All rights reserved.
www.estherfoppen.nl
info@estherfoppen.nl

Our mailing address is:

info@estherfoppen.nl

unsubscribe from this list    update subscription preferences 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten