maandag 20 april 2020


Hey lieve Esther
En weer een week voorbij.
Er gebeurt heel veel en ook weer niks.
Soms weet ik niet eens wat voor dag het is.
Of wat ik op mijn planning heb staan.
Ik vergis me ook nog wel eens in de dag.
Dat helpt allemaal niet mee met het runnen van een praktijk.
En de kids hun schoolwerk laten doen.
De boel een beetje op de rit houden.
En niet gek worden van al dat gedoe?!!

Ik bedoel het gaat best hier.
Naar omstandigheden.
Maar soms wil ik wel even gillen.
Gewoon even alleen zijn.
Zonder anderen tv of iemand die - maakt niet uit wat je aan het doen bent- gewoon tegen je gaat praten.
En ook nog verwacht dat je aandacht geeft en antwoord..
Terwijl ik vaak 'in the middle of something' ben voor werk.
Of iets aan het lezen ben waar ik even m'n aandacht voor nodig heb.
M'n kids zijn het ook wel allemaal zat.
En ik snap ze helemaal.

Ik hoef trouwens geen mailtjes over de toppers in de zorg etc.
Ik weet het.
Ik vind het ook toppers.
Altijd al. Ik zou het werk niet kunnen doen namelijk.
Iets met spontane smetvrees of iets anders juks.
Niet voor in de wieg gelegd.
Behalve bij m'n kids of geliefden.
Ieder z'n talent zullen we maar denken.

Maar ik ben er wel net als mijn kids klaar mee.
De nasleep van deze weken zal best groot zijn..
Dan denk ik aan de mensen die in de stress zitten vanwege niet kunnen werken, maar wel vaste lasten moeten betalen.
Mensen die mij al wat langer en beter kennen weten: Been there, done that and bought the tshirt.
Aan het kind dat het juist fijn vond op school, omdat het dan het grootste deel van de dag zich veilig voelde. Op school.
Zoals de mensen die op thuishulp leunen, wat er nu niet is of mondjesmaat.
Om maar 3 voorbeelden te noemen, buiten al die anderen die er ook in grote getale zijn.

Ondertussen probeer ik iedereen een hart onder de riem te steken.
- deze zin al zoveel gezien, gezegd en gehoord deze weken, wauw! -
Door een gratis online workshop aan te bieden, zodat je toch even een uurtje iets anders kunt doen.
Dat je kunt zien en ervaren wat kleuren voor je kunnen doen. Het is echt magie!
Ook door fijne dingen te delen overal op mijn social media kanalen..
En AngelMailtjes te versturen..

Wat mij goed helpt - en je hebt het me al zo vaak horen zeggen - is je niet te druk maken over dingen waar je geen invloed op hebt. Je weet het gewoon nog niet en dat is oke.
Je hoeft ook nog niet alles te weten.
Elke dag leren we weer. Elke dag begin je opnieuw.
Elk moment van de dag kun je opnieuw beginnen.
3 keer diep ademhalen en met een frisse intentie wat je wel graag wilt begin je zo opnieuw!

En uiteraard even tekenen, een orakelkaart trekken, iemand anders blij maken, schrijven...
Online tegen een coach aanpraten. Klik hier, je bent van harte welkom!

Dus, lieve Esther
Hoe gaat het met jou?
Laat je het weten?


Maan Inspiratie!
De Levensflow Maanagenda krijgt ook steeds meer vorm.
Het is erg leuk en inspirerend om er mee bezig te zijn.
Al is de focus soms erg ver te zoeken.
Vandaag weer een videogesprek gehad met Rilana en weer spijkers met koppen geslagen.
De chakra mandala's om in te kleuren zijn op 1 na nog niet klaar.
Maar dat het gaaf wordt die agenda, dat is 1 ding dat zeker is.
1 augustus moet hij klaar zijn, nog even geduld dus.

Aankomende week is het op donderdag 23 april Donkere/ Nieuwe Maan.
Deze keer staat ie in Stier. De Maan én de Zon allebei.
Fireworkssss!!
Laat ik nu Stier zijn.. .foi..
Op Inspirerend Leven staat al een mooi en verhelderend blog hierover.

Klik hier, dan kun je 'm lezen.
Wil je weten wat voor invloed de Nieuwe Maan in Stier op jouw sterrenbeeld heeft?
Klik dan hier.


In deze aparte tijden is het echt mogelijk om het hoofd koel te houden, niet van het padje te raken en enig licht aan de horizon te blijven zien..
Hoe?!


 Nou, door bijvoorbeeld op Facebook mijn Hart onder de riem video te bekijken over de energie van die dag en een fijne orakelkaart voor inzicht. (Op mijn YouTubekanaal kun je de video's bekijken van de afgelopen tijd, ook vind je er chakra meditaties en de Weekenergie video's van afgelopen tijd)

Lees even wat ik aangepast heb ivm Corona door hier te klikken.

Of door mijn 3 Tips om bij jezelf te blijven aan te vragen.

Vraag Boost Your Mood aan, dé tekenoefening voor gelijk lekker in je vel zitten!!

Of zet je kind lekker aan het kleuren met de gratis te downloaden kleurplaten.





Normaal gesproken is het al lastig om 'bij jezelf' te blijven.
Nu kun je helemaal wel elke dag rode sokken aan.

Wil je even van je af praten, terwijl ik met je mee kijk hoe het met jouw chakra's is en je superwaardvolle tools geef om deze tijd door te komen?
Boek dan die online coach gesprekken!
5x 30minuten 125euro!

Hoe gaat het in z;n werk?
Klik op onderstaande WIL IK- knop.
Ik bel je op, we hebben het kort over jouw struikelblokken, wat je van mij kunt verwachten en we plannen een afspraak!
Daarna gaan we samen aan de slag.
Zo simpel is het!


20 april 11-12uur
Gratis
Online Workshop

Kleuren
magie



Heb jij altijd al willen weten wat jouw lievelingskleur je te vertellen heeft? Of wat jouw tekening betekent? Wat chakra's zijn en hoe je die in je voordeel kunt laten werken?
Doe dan mee met de workshop!
Hart onder de riem van afgelopen week... Wolf - Instinct.. wat een mooie kaart!
Luister jij wel naar je Instinct?


Vanaf dat we thuis moesten blijven - vorige week maandag - geef ik op Facebook een Hart onder de Riem in een Facebook Live aan iedereen die het wil zien over de energie en uiteraard een mooie orakelkaart van Earth Magic.


Copyright © 2020 Esther Foppen - Tekenen & meer, All rights reserved.
www.estherfoppen.nl

Our mailing address is:
info@estherfoppen.nl

Want to change how you receive these emails?
You can unsubscribe from this list.

Email Marketing Powered by Mailchimp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten