zondag 22 januari 2017

Inspiratie...

Aaaahhh net nu ik denk ik 'moet' hoognodig even een blog de wereld in sturen is het er niet.
Ik ben niet zo van OMG nu heb ik een writersblock ofzo.. Ik vind dat dan onzin en ga schrijven.
Punt.

Er is natuurlijk best wel wat gebeurt afgelopen weken.
Bij mezelf maar ook op mondiaal niveau
(wat zeg ik dat netjes he?!)

Daar kan ik Heel Heel veel over zeggen, maar daar heb ik geen zin in.
Ik ga dat nu ook niet doen.
Komt vast allemaal wel een keer, maar op dit moment is er genoeg gezegd over een Trump en
ben ik er wel even klaar mee.
Iedereen vind overal wat van en ja ik ook hoor.
Maar om dat allemaal maar te spuien overal...

Want dan kan ik ook nog wel even wat zeggen..

Maar zoals ik al zei, ik doe het niet!
:))

Ik ga het over leuke dingen hebben!
Ik heb bijvoorbeeld 2 Brush pennen gekocht in hele gave kleurtjes, om eens te proberen
of ik het wat vind.
En ja ik ben er blij mee..
Binnenkort haal ik alle kleuren!
Zo blij ben ik er mee!!
De Brush Pennen zijn ecoline stiften met een soort penseel als punt.
Royal Talens heeft deze op de markt gebracht en ik heb Deep Green en Red Violet
gekocht.
Errug leuke stiften!
Ik ga nog even oefenen, je zult binnenkort meer zien!

Waar ik nog meer inspiratie voor nodig heb... om een nieuwsbrief te maken.
De ene keer heb ik zo een inspiratie mail voor jullie geschreven en de andere keer
duurt het wat langer.
Ik maak me er niet zo druk om, er komt wat komt, maar soms is het wel een beetje lastig.

Ik wil mijn cursus Intuïtief Tekenen - de Elementen - natuurlijk onder de aandacht brengen.
Daarvoor moet ik toch echt naar buiten treden met het nieuws..

Ik heb de cursus namelijk verzet naar 3 februari
en dan starten we met het Element Aarde en elke cursus ochtend staat in het teken van een ander Element.

Bij Intuïtief Tekenen moet je denken aan tekenen van uit je gevoel en is alles goed wat je tekent!
Jouw tekening heeft jou namelijk zoveel te vertellen, het is echt heel waardevol en mooi!
En als het Element Aarde centraal staat dan gaan we onderzoeken wat het voor ons betekent en wat we vinden van het Element.
We doen tekenoefeningen en je krijgt een reader met informatie over Intuïtief Tekenen en het betreffende Element.
Na deze cursus ben je voor altijd af van het 'ding' dat je tekening gelijk in het Rijksmuseum moet!
Weet je veel meer over jezelf en de Elementen en wat ze voor je betekenen.

Deze cursus is echt iets voor jou als je meer creativiteit wilt, maar niet kunt tekenen!
Of als je meer volgens je intuitie wil leven en hier nog geen ervaring mee hebt.
Of als je allang kunt tekenen, volgens je intuitie leeft en gewoon een nieuwe uitdaging zoekt!

Opgeven kan via
http://www.estherfoppen.nl/contact.html

Of wil je meer info? Vul dan het contactformulier in op mijn website met je telefoonnummer en ik bel je!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten