donderdag 5 januari 2017


Prachtig mens,
een levensjaar vol gezondheid, geluk en magie
is wat ik je voor 2017 wens.

De 12 heilige nachten duren nog tot 6 januari.
Je mag nog mensen het beste wensen.
(En ook al doe je dat op 7 januari, dan moet je dat toch fijn zelf weten?)

Een aantal van jullie hebben mijn oefening
B(l)oeiend Leven 2016 afsluiten en 2017 beginnen.
gemaakt en hier heb ik al het één en ander over teruggehoord en gezien.
Fantastisch! Wat een geweldige kunstwerkjes hebben jullie gemaakt.

Vanaf vandaag kun je via Judith Hompe van www.lavievirtueel.nl 
je inschrijven voor geweldige GRATIS cadeaus die ik
samen met andere ondernemers ter beschikking stel.
Je kunt ze gewoon aanvragen,
je hoeft je alleen maar in te schrijven.
Mijn snelle 
Chakra Scan is een mega waardevolle audio
oefening om erachter te komen hoe het met jouw Chakra's gesteld is.
Ook zijn er fantastische extra cadeaus te winnen!
Kijk gauw op haar site hoe je die interessante en
vooral waardevolle
cadeaus kunt bemachtigen!

Er zijn weer nieuwe data bekend van onder andere
B(l)oeiend Leven.
9 januari gaat er weer een ronde starten. Kijk hier!

11 januari gaan we weer fijn mandala tekenen en
13 januari is er weer een Zentangle Workshop.
(17,50euro incl. materiaal, koffie/thee en wat lekkers)
Op 20 januari start ik een nieuwe cursus:
Intuïtief Tekenen – de Elementen
Vrijdagochtend 20 januari 10:00-11:30uur Aarde
Vrijdagochtend 3 februari  10:00-11:30uur Water
Vrijdagochtend 17 februari 10:00-11:30uur Vuur
Vrijdagochtend 3 maart 10:00 – 11:30uur Lucht
Vrijdagochtend 17 maart 10:00-11:30uur Ether

De cursus kost 80 euro inclusief papier, koffie/thee en wat lekkers.
Wel zelf je kleurpotloden meebrengen.
Wil je je opgeven? Stuur dan een mail naar info@estherfoppen.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten