maandag 16 januari 2017


Je ontvangt deze inspiratie mail omdat je klant bent (geweest) bij  Esther Foppen - Tekenen en meer.
 
Beste Advent Inspiratie mail - ontvanger!

Een hele mond vol...
:)

Heb je het gemist, de Advent Inspiratie?
De tips en tricks?
De elke dag een gezellig mailtje in je box?
Jouw weg naar een Magisch en B(l)oeiend 2017 begon zo leuk!

Nu is het inmiddels al weer 15 januari.
Hoe gaat het nu met je?
Ren je alweer rond als een kip zonder kop?
Achter de feiten aan, terwijl je het gewoon nu echt zo anders zou gaan doen?

Geeft niets!
Wees lief voor jezelf!
Je hebt nog een heleboel weken om jouw jaar geweldig te gaan maken!

Ik kan je er ook nog bij gaan helpen.
Als een zogenaamde stok achter de deur.

Er zijn 2 mogelijkheden die ik je wil bieden.
Het B(l)oeiende BLIJVEN Leven abonnement en het Magische 2017 abonnement.

Hieronder vertel ik je precies wat het inhoudt!

B(l)oeiend BLIJVEN Leven abonnement:

Elke maand, op een door jou gekozen dag, ontvang je een inspiratie mail van mij.
Hierin staan 4 opdrachten die je in de komende maand kunt gaan doen.
Er is een thema wat bij die periode aansluit.
Dat kan het seizoen zijn of wat er in de wereld gaande is, welke Maan het is enz.
En als je de opdrachten die je hebt gemaakt aan mij doorstuurt door bijvoorbeeld
een foto te maken van je kunstwerken, krijg je de volgende maand daar een aansluitende
opdracht op.
Zo wordt je toch een beetje gecoacht en heb je een speciaal voor jou abonnement op
B(l)oeiender Leven!

En dit kost je maar 25euro per maand!

Jouw voordelen:
- je blijft B(l)oeiender Leven
- je creativiteit wordt vergroot
- je wordt gecoacht door een creatief en intuitief expert
- je gaat anders naar jouw leven kijken en jouw leven verandert hierdoor.
- je zorgt goed voor jezelf
- en dus voor jouw omgeving!

 



Magisch 2017 abonnement:

Elke week voor de rest van het jaar 2017
krijg je van mij op maandagmorgen een mail
met daarin een inspiratie.
Dit verschilt elke week.
Het kan een inspirerende quote zijn.
Een creatieve opdracht.
Een nadenkertje of een leuke aanbieding
van mij of iemand anders.
Tips en tricks dus.
Een beetje zoals de Advent Inspiratie, maar dan
elke week.

En dat voor maar 50 euro voor een heel jaar!

Jouw voordelen:
- je blijft leuke en inspirerende mailtjes ontvangen
- je leven wordt B(l)oeiender!
- je kan hierdoor anders naar je leven gaan kijken.
- je zorgt voor jezelf.
- je hebt een Magisch 2017!

 




Heb je een vraag of wil je iets anders met me delen?
Laat dan via onderstaande button je telefoonnummer achter
en ik bel je geheel vrijblijvend op!


Copyright © *Esther Foppen - Tekenen en meer, All rights reserved.
Harderwijk

Our mailing address is:

info@estherfoppen.nl

www.estherfoppen.nl

Want to change how you receive these emails?
You can
update your preferences or unsubscribe from this list

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten