woensdag 1 februari 2017



Dit gun ik jou ook:
EEN 
BLOEIEND LEVEN!
Vol Magie, geluk en gemak!

En de 1e stap daar naar toe is iets voor jezelf doen.
Echt iets voor jou alleen.
Niet omdat je buurvrouw je mee wilt nemen omdat ze niet alleen durft.
Niet dat jij je buurvrouw mee neemt omdat je niet alleen wil gaan naar iets onbekends.

Echt voor jou alleen!
Dan merk je pas wat iets voor jezelf doen betekent.
Wat het inhoudt.
Wat voor een verandering het teweeg brengt.
Had je niet verwacht.
Maar je hebt het maar mooi gedaan!

Durf uit je comfortzone te komen.
Ga andere dingen doen dan anders.
Met kleine stapjes als het heul heul eng is.
Maar doe ze wel!

Er gaan werelden voor je open!
Niet alleen buiten je zelf maar ook van binnen.
En daar zit het Utopia, het fantastische leven wat je altijd al wilde hebben.
Die fantastische persoon die altijd al wilde zijn!

Echt, het is mogelijk.
Ik dacht ook: tuurlijk.. huh-huh... sure..
En toen werd het tijd om iets te veranderen, want wat ik deed en hoe ik leefde was niet meer ik.
Het paste niet meer.
Ik wilde meer.
Anders.
B(l)oeiender.
Gelukkiger.
En zeker heel veel meer gemak.
En echt heul veul meer Magie!

We zijn hier een mensenleven. Kort of lang.. dat merk je vanzelf.
Waarom zou dat niet perfect zijn zoals ik wil?
Waarom zou ik niet perfect zijn??
De perfecte goed genoeg versie van mezelf!

Ophouden met me meten aan anderen.
Tja soms lijkt het gras groener, maar kijk maar eens goed, is het kunstgras?
Er is altijd iets. Je kunt niks afmeten aan wat anderen doen.
Je kunt alleen kijken wat jij doet, wie jij bent, hoe jij je leven leidt.
En het belangrijkste: kun jij je altijd recht in de spiegel aankijken?
Zo ja: dan heb je het goed gedaan!

Wat ik je gun?
Meer van dat 'goed gedaan', meer 'perfecte versie van jezelf', meer 'goed genoeg'.
Niet meer meten aan anderen.
Zie elkaar als versterking, als inspiratiebron, maar nooit als graadmeter.
Het valt niet te meten.
En het hoeft niet.
We hebben het al druk zat om onze ballen omhoog te houden..

Geef jezelf dit cadeau: doe iets voor jezelf.
Echt helemaal alleen.
En dan bedoel ik niet even op de wc zitten..terwijl er een kind aan de andere kant van de deur
om je roept of er een telefoon bliept.
Nee, echt iets voor jezelf.
Waar je iets wijzer van wordt, terwijl je het niet verwachtte.
Waar je gezelligheid treft en een fijne sfeer.
Waar je tot jezelf komt en jezelf verrast..

Dat kan bij mijn cursus Intuïtief Tekenen.
3 februari, ja deze vrijdag gaan we starten!
5 heerlijke ochtenden tijd voor jezelf.
Om de week dus fijn in te plannen.
Anderhalf uur, dus nog voldoende tijd om er te komen, weer op tijd thuis te zijn en ook 
nog een boodschap te doen.
Je bent van harte welkom om te ervaren wat creëren met je doet.
Wat kleuren en bewegingen op het papier kunnen helen en je vertellen.
En hoe je met een cursus Intuïtief Tekenen al zo veel verder komt, dan je voor mogelijk houdt!

Geef je op: info@estherfoppen.nl 

En ben je niet in de gelegenheid om naar Harderwijk te komen,
dan is er nog B(l)oeiend Leven, het online programma of 
het B(l)oeiend Leven abonnement..

Hieronder heb ik nog iets leuks voor je!

 

Vraag de GRATIS Chakra Scan aan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten