maandag 13 februari 2017


Je ontvangt deze mail omdat je je ingeschreven hebt of omdat je klant bent van Esther Foppen - Tekenen en meer. Ken je iemand die deze mail ook graag zou willen ontvangen, stuur deze mail dan gerust door. Alvast bedankt!
Hai mooi mens,

Ik wil je even laten weten dat de jaarlegging alleen nog deze maand,
februari, te bestellen is!
Dan is het voorlopig gedaan tot november ongeveer..
Dus wil jij toch graag een blik in jouw toekomst werpen en kijken wat de kaarten, jouw gidsen en engelen je te vertellen hebben?
Bestel dan voor dinsdag 28 februari jouw jaarlegging!!

En nog iets fijns:
je kunt 5 Skype of Facetime sessies bij me boeken
in de maand februari voor 250 euro en dan krijg je de jaarlegging
ter waarde van 50 euro er gratis en voor niets bij!

Waarom ik zo gul ben?
Omdat ik halverwege dit jaar mijn 5 jarig jubileum vier en ik graag
met jullie deel!

Heb je je al opgegeven voor de GRATIS Doodle Challenge??
Van 20 t/m 24 Februari elke ochtend een mailtje in je inbox
met de opdracht voor die dag.
Vorige Doodle Challenge was ik op de radio, bij Groot op 5 KRO NCRV
Luister hier naar het fragment!
En die post je dan op mijn Facebookpagina
Esther Foppen - Tekenen en meer
of mail je naar me als je geen Facebook hebt.
Geef je nu gelijk op:




Heb jij behoefte aan meer?
Meer magie?
Meer jezelf goed genoeg vinden?
Meer creativiteit in je leven?
Meer tijd voor jezelf?
Meer je intuitie volgen en weten wat goed voor je is?

Ik kan je daar bij helpen door eens een vrijblijvende Skype sessie
te doen samen.
Wil je dat ik jou bel? Laat het me weten!




De Gratis Chakra Scan is een geweldige manier
om via een korte oefening
met een filmpje met uitleg
en een audio voor de begeleiding,
snel inzicht in jouw Chakra's te krijgen.
Heb je de oefening gedaan?
Maak een foto en mail die
naar info@estherfoppen.nl
en ik geef je feedback!




Agenda!

Op 20 februari start de 5 daagse GRATIS Doodle Challenge weer!
Opgeven kan alleen via mail!

Elk gewenst moment kun je beginnen met jouw B(l)oeiende Leven.
Het programma of het abonnement!
Zie elders in deze nieuwsbrief.


Binnenkort in mijn Etsy shop
Kaarten door mij ontworpen!

(ik werk ook in opdracht...kijk voor meer info in mijn shop)

B(l)oeiend Leven
Je bent het aan jezelf verplicht om de verandering door te zetten! Elke dag opnieuw! Daag jezelf uit.
Wees de persoon die je graag wilt zijn.
Jij alleen hebt die mogelijkheid!


Kijk hier

Speciaal voor jou heb ik een abonnement gemaakt.
Elke maand krijg je een mail in je box vol inspiratie en fijne opdrachten.
Jouw B(l)oeiende Leven gaat door...
op kleine schaal..maar het is er wel en
het gaat door!

Veel van mijn klanten die B(l)oeiend Leven hebben gevolgd of
workshops of door mij gecoacht zijn, willen meer:
"Meer van dat fijne b(l)oeiende leven wat ik al voor mezelf gecreëerd heb".
"Meer van die leuke opdrachten en uitgedaagd blijven worden om zelf
na te denken, verantwoordelijkheid voor mijn b(l)oeiende leven te nemen
en er voor te zorgen dat ik verder groei in mijn geluk, mijn creativiteit".
"Fijn elke week bezig zijn met mezelf en mijn creativiteit".
"Best fijn die stok achter de deur".

En geloof me; ik ben een hele goede stok achter de deur.
Zonder vervelend te worden hoor!
Ik geloof heel erg in je eigen verantwoordelijkheid nemen!!

Voor 25euro per maand ben jij een jaar verzekerd van een superfijne mail
met opdrachten, doe je inzichten op en manifesteer je jouw Magische 2017!

Wil jij dit ook?
Geef je dan hier op:

info@estherfoppen.nl

 


Copyright © Esther Foppen - Tekenen en meer, All rights reserved.


Our mailing address is:
info@estherfoppen.nl

unsubscribe from this list    update subscription preferences 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten