donderdag 16 februari 2017

Een aantal jaar geleden:

Ik kon het niet vinden...
Wat is leuk leven?
Wat wil ik?
Is dit het leven?
Is dit mijn leven?
Wat is er nog meer?
Er is heel veel!
Hoe weet ik wat bij mij past?
Hoe maak ik keuzes?
Help!
Wie is mijn ideale coach?
Op welke toffe, geniale, creatieve manier met een magisch tintje kom ik bij mijn droomleven?
Hoe creëer ik dat?
Is dat te creëren?

Ja!
Zeker!
Ik ben een opleiding gaan volgen die voor mij alles had.
Spiritualiteit, kunstzinnig, ik moest naar mezelf kijken.
Tekenen, creëren, dagboek schrijven..
En ik merkte dat ik ook van een cursus intuïtieve ontwikkeling, mediumschap opleidingen volgen  en workshops Intuïtief tekenen geven blij wordt.

Ik heb inmiddels mijn droomleven!
Vol creativiteit, voldoening, intuitie en spiritualiteit en kleur!
Ik heb een levendig, kleurrijk leven met fijne, hele lieve mensen er in!

Dat ging natuurlijk niet zonder slag of stoot.
Best heftig was het ook.
Maar o boy, wat heb ik er van geleerd!
Wat weet ik nu goed wat ik zelf wil.
En tuurlijk heb ik wel eens een valkuilletje of 2 te omzeilen, net op tijd.. Dat blijft...
Maar ik zie het eerder.
Ik weet nu de signalen dat ik de verkeerde kant op ga.
Dat ik niet met deze mensen verder moet.
Dat ik te veel bezig ben en dingen doe vanuit m'n hoofd in plaats van uit m'n hart.

Ik ben er ook sneller bovenop.
Ja ik laat me ook nog wel eens van de wijs brengen.
Of ben een paar dagen van slag.
Vind echt niet iedereen lief.
Vind mezelf ook best vaak een beetje (erg hahah) zielig..
Maar ik ben er zo weer uit.
Bounce lekker terug.
In mijn nieuwe/oude pure vorm: Esther!

Wil jij dit ook...?
Dat kan..
Want ja ik kon het niet helemaal vinden en dacht het moet anders kunnen.
Combinatie van mijn opleidingen, ervaringen en wensen is
B(l)oeiend Leven geworden.
DE leukste manier om met jezelf aan de slag te gaan!
De waardevolste manier om het nu ECHT anders te gaan doen.
DE supermanier om het nu ook vol te houden, want je wil nooit anders meer!
De meest creatieve manier!
Waar je de rest van je leven iets aan hebt, want:
Met veel inzichten in jezelf.
Je pure zelf.

Wil jij weten wat je wilt?
Hoe jij een B(l)oeiender Leven kunt leven?
Je on top of the world voelen?
Kijk dan hier:

http://www.estherfoppen.nl/bloeiender-leven.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten