dinsdag 12 februari 2019

Cadeautjes dag!
Vandaag lijkt het wel cadeautjes dag..
Vanmorgen kwam mijn cursist van het Chakra Tekenen al met een verse cake aanzetten van de bakker. Haar zoon was jarig en zij trakteerde mij!
Zo lief! En lekker uiteraard, het smaakte heerlijk.
En daarnet kwam de post.
Een lief kaartje met een engeltje van de dames van Relaxed Opvoeden.
Zij bedanken mij voor mijn prachtige verhalen die op hun site komen.
En dan is het nog maar net 12 uur geweest.
Ik ben er zo blij mee allemaal, maakt mijn dag er 1 met een Sterretje!
En kun jij dit soort dingen makkelijk ontvangen? We zijn zo gewend om te geven.
Dat we vaak niet kunnen ontvangen. Complimenten over bijvoorbeeld kleding doen we vaak af met o dat oude ding of die was heel goedkoop hoor.
De volgende keer als je iets krijgt, een compliment of een cadeautje zeg gewoon: Dankjewel!


Van mij voor jou:
Ik heb ook een cadeautje voor jou.
Meerdere cadeautjes zelfs.
En ik verbaas me soms dat je het nog niet hebt aangevraagd.
Mijn gratis sessie bijvoorbeeld.
Een half uur van jouw tijd is al blokkade doorbrekend. 
Van te voren heb ik 2 vragen voor je en de antwoorden gaan we bespreken. 
Ik geef je daarop minimaal 2 tips hoe jij jouw dagelijks leven makkelijker maakt voor jezelf.
Hoe je meer rust kunt krijgen in je hoofd en meer ruimte voor jezelf, zodat je een kleurrijker en magischer leven krijgt. Niet meer zo moe bent van alles, niet meer zo narrig doet tegen de mensen waar je het meeste van houdt en niet meer ja zegt omdat je denkt dat je moet, maar ja zegt omdat je het zelf wilt! En als bonus krijg je nog een kaartlegging.
Elke maand heb ik een aantal momenten waarop ik die gratis sessie in mijn agenda zet. 
Voor jou om zomaar aan te nemen. 
Pak die kans!

Hebbu!
Ook heb ik een ebook geschreven als cadeautje voor jou.
Waarin ik schrijf waarom ik doe wat ik doe en jij 5 tips krijgt voor een B(l)oeiender Leven.
Gratis en voor niks!
Net als die Schrijfoefening waar ik het in de vorige Inspiratiemail over had.
Yours for the taking!
Doe er je voordeel mee, ik stuur het je van harte op.
En speaking of harten.. Valentijnsdag komt er aan.
Commerciële bullshit hoor ik je denken.
O ja, vast en zeker.
Doe ook hier vooral wat je zelf wilt..
Maar wat je ook kan doen en wat ik je zeker aanraad is meedoen met de ValentijnsChallenge!
8 dagen lang
vol interessante oefeningen zoals
intuïtief voelen,
liefde voor jezelf,
tekenen,
orakelen,
tijd voor jezelf..
kleur bekennen
en magie.
Elke dag een mailtje met iets lievigs, interessants en magisch..
Helemaal Gratis en voor Niks..


En verder is deze week echt supergaaf geweest.. Maandagmiddag een mooie sessie, daarna trotse dametjes met Brede school activiteit Creatief Tekenen, een gaaf gesprek van een uur over meewerken aan een Orakelkaarten set, weer een beurs organiseren, toch die agenda/jaarboek/creaboek nog maken enz enz...toen had ik belafspraken staan en moesten we alweer stoppen. Het uur vloog voorbij met Rilana.
Kijk maar eens op haar website.
Mooie belafspraken van de Magical Me Journey, de 8e periode alweer ingeluid en gisteren met Time to Connect een hele mooie ochtend beleefd over netwerken, mijn presentatie over kleding in je bedrijf, kleur in je leven en een chakra tekenen oefening..en vanmorgen weer een hele fijne sessie dus mét cake!

En nu jij? Kun jij makkelijk ontvangen?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten