maandag 18 februari 2019

Op de valreep... Zo kaal en niet leuk vond ik het dat ik nog geen Inspiratiemail had gestuurd. Ik bedoel ik heb altijd zat te melden, maak genoeg heeeele leuke dingen mee die anderen weer inspireren en toch lukte het niet. Vergat ik het ook weer. Nu klaar mee, hup achter die pc en tikken!
Ik heb al hele mooie stukken voorbij zien komen op facebook over de Volle Maan die er aan komt. Ik deel ze altijd op mijn pagina Esther Foppen - Tekenen & meer en in mijn groepen B(l)oeiender Leven en in de Magical Me Journey groep. Dus volg me sowieso en als je graag wilt, voeg ik je toe aan B(l)oeiender Leven. Maandagmorgen is er natuurlijk weer een Facebook Live om 10 uur en ik daarin heb ik het natuurlijk ook over die mooie Sneeuwmaan en de energie voor komende week.
De ValentijnsChallenge is alweer op de helft van de 8 dagen lievigheidjes voor jezelf. Zo leuk om te zien of iemand een opdracht 'makkelijk' maakt of niet. En of ze de instructies letterlijk volgen. Of juist niet. Echt mooie nieuwe ideeen komen voorbij. En dat is het doel. Ook van deze Inspiratiemail. Maar dan moet je 'm wel sturen natuurlijk :D



Spirituele Beurs
Afgelopen donderdagavond stond ik op de Spirituele ValentijnsBeurs. Leuk hoor!
Het werd in een plaatselijk wijkcentrum georganiseerd door de spirituele vereniging van Harderwijk; Helios. Weer fijne oude, vooral lieve bekenden ontmoet en ook weer nieuwe mensen mogen begroeten.
Verder gaat het vooral over mijn werk en wat ik er vooral voor moet doen of laten.
Op het moment lijkt het heel erg veel op vooral laten in plaats van doen.
Er komen zomaar leuke dingen op mijn pad.
Waar ik niks voor hoef te doen.
Behalve te accepteren en te ontvangen.
En dat is soms best lastig he?!
Ik hoor en zie ook genoeg van anderen die blijven roepen dat je heel druk met je eigen bedrijf bezig moet zijn.
Terwijl als ik vertraag en wat meer de boel de boel laat, komen de leuke dingen op mijn pad als vanzelf.
Nu schrijf ik dat ook wel elke dag in mijn afstemdagboek: mijn klanten vinden mij moeiteloos.
Dus daar zit weer zo'n heerlijke kern van waarheid in.
En dat je het ook gewoon kan manifesteren.
Echt een uitkomst dat afstemmen!
Doe jij dat al??


Wil je hier op reageren? Graag!
Ik zie je reactie tegemoet!

Prachtige tekeningen worden er elke keer weer gemaakt met de Chakra Tekenen cursus.

En voor 300euro, 8 sessies van een uur, inclusief materiaal, koffie/thee doe jij al mee!
Als je voor 1 mei in ieder geval aan de cursus begint.
Daarna gaat de prijs flink omhoog namelijk, want dit is spotgoedkoop!

Wil jij meer over jezelf leren?
Op een creatieve en intuïtieve manier?
Je voordeel ermee doen dat je weet welke kleuren goed voor je werken?
Jouw chakra's weer goed laat draaien, zodat je leven meer in balans is en je meer rust in je hoofd hebt?
Stuur dan gelijk een mailtje naar info@estherfoppen.nl

De cursus is individueel te volgen en in groepsverband.

Al moe als je wakker wordt? Lees dan hieronder verder...


Margo over 1 op 1 coaching:
"De coaching van Esther vond ik een openbaring.
Gewone uitleg, begrijpelijk en herkenbaar .
Ik voelde me begrepen en op mijn gemak.
Ik moest zelf nadenken en er werd me niets aangepraat.
Het heeft me rust in mijn hoofd en lijf gebracht.
Ik weet mijn grenzen en ik ben zekerder van mezelf geworden.
Het doel van deze coaching was mezelf weer te vinden en rust te krijgen in mijn hoofd.
Ik liep over van de zorgen waar ik niets mee kon.
Van te voren had ik geen verwachtingen, maar ik wist dat ik iets moest gaan doen.
Dit kwam steeds op mijn pad en ik was er erg in geïnteresseerd.
Het heeft me gebracht waar ik naar op zoek was: mezelf!
Ik heb mijn doel behaald en ik ben trots op mezelf!"

In 7 sessies bekijken we via tekenoefeningen zoals een chakra schema waar precies 'het' zit dat jou belemmert in een fijn dagelijks leven.
*Je krijgt tips die je gelijk in de praktijk kan brengen en je merkt al snel dat je meer rust ervaart en dat anderen in jouw omgeving hier ook baat bij hebben.
*Ongemerkt verandert er echt heel veel.


Dus denk je: ik ben wel klaar met me al moe voelen als ik wakker wordt en ik wil ook meer rust en vrijheid ervaren in mijn dagelijks leven, neem dan even contact op voor de 1e gratis sessie!


www.estherfoppen.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten