zondag 12 januari 2020

1e Volle Maan en eclips van 2020


De eerste werkweek zit er weer op voor mij en m'n Lief, de kids hebben de schoolweek achter de rug. Het is allemaal zo'n beetje wel weer begonnen.
En toch voelt dat nog niet zo.
Ja ik ben lekker aan de gang.
Ik geniet heerlijk van de dagen op mezelf.
(al weet je met het voortgezet onderwijs nooit waar je aan toe bent.. om over de trein maar niet te spreken)
Toch voelt de andere energie zo anders..
Dat ik het een beetje vreemd vind.
Ik moet nog een wennen.
Aan m'n nieuwe agenda bijvoorbeeld.
Heb ik ook nog een nieuwe layout gemaakt voor m'n Inspiratiemail.

Het zal wel weer over gaan.
Misschien was de Volle Maan al aan de gang.
Als ik de blogs van Judith Lauppe lees, dan denk ik dat dat het is.
Interessant om te lezen over deze Volle Maan is de blog van Judith Lauppe, sowieso interessant om haar blogs te lezen voor meer inzicht in jezelf, de planeten en de mensen om je heen.

Ook afgelopen maandag was zo'n aparte dag.
Dus deze hele week is er een erg andere energie.
Alsof alles en iedereen even moet wennen aan het nieuwe decennium.
Het getal 4 (2020) heeft een andere trilling natuurlijk.
Wat mij dan helpt is, vooral doorgaan.
Niet als een dolle Stier maar gewoon doe je ding.
Je doet wat je kunt op je beste manier en dan blijkt er toch best wat te lukken.
Ik ben tot nu toe aan het einde van de dag steeds tevreden met wat ik heb gedaan.
Wat er is gelukt.
En dat komt omdat ik toch doorga en mijn doel voor ogen houdt.
Wat wil ik? Hoe kom ik daar? Actie!
Ook al ben ik ongesteld.
Wat leidt tot moeheid en liever op de bank Netflixen dan achter de pc aan het werk.
En zorgt voor hekserigheid volgens de niet-ongestelden in dit huis.
Pffff.
Ik vind het reuze meevallen.
Ja ik heb geen tijd voor drama of geneuzel, dus val me daar ook niet mee lastig.
Ik hou net mezelf aan de gang..
Dus waar of ik dat jasje toch had durven neerleggen..
Talk to the hand, liefje!
En door.

Niets menselijks is ons vreemd.
Echt hoor!
Ook mij, die best wat innerlijk werk er op heeft zitten..
Haar valkuilen wel kent.
Al lees ik bij Judith dan weer, dat er nu een grote kans is, dat je afrekent met die 'oude bagger'.
Tijd voor nieuw.
Ik pak die kans en doe vanavond tijdens de eclips ook wat 'binnenwerk'.
Hoe ik dat ga vormgeven, ik heb nog geen idee.
Net als mijn coaching vertrouw ik volledig hier op mijn intuïtie.
Maar ik weet dat het prachtig wordt.
 
Wil je hier op reageren? GRAAG!

 

Wil jij een Volle Maans kaart?

Beantwoordt dan deze mail VOOR 17:00uur dat je er 1 wil
en ik trek 'm vandaag nog voor je.

 

Binnenkort weer nieuwe leuke dingen... 
Een groepstraject van 5 keer om meer energie te krijgen.
Een online training van 12 weken voor meer creativiteit en rust.
En een grappig 'dingetje' wat ik net bedacht... een kaartje of relaxmomentje voor iedere dag..

De 1e tekeningen van de Chakra Boost verschijnen al in mijn inbox.
Zo superleuk!
Ik ben graag bezig met al die toffe creaties en wat ze laten zien. Daarnaast mag ik dan ook nog met de deelneemsters bellen om ze uit te leggen wat hun tekening laat zien en waar ze mee aan de slag kunnen.
Wil jij nu ook nog die Chakra Boost doen? Dat kan natuurlijk...
Kijk hieronder voor alle info en geef je op!

Sta jij ook al moe op 's morgens en leg je gelijk een koffie infuusje aan?
Heb je het idee dat iedereen fluitend door het leven gaat en jij alle ballen tevergeefs omhoog probeert te houden?
Want je humeur leidt er onder en je bent niet die toffe, gezellige moeder of die sexy en interessante partner voor je Lief die je ooit voor ogen had..
Het kan echt anders!
Ik was ooit ook zo en probeerde maar van alles om iedereen tevreden te houden. Tot ik zelf leeg liep en dacht: is dit nu alles? Ik heb toen met behulp van tekenen & m'n intuïtie ontwikkelen de boel omgegooid en kijk waar ik nu ben!! Dit kun jij ook!
Ik heb een hele toffe online cursus voor je, die niet voor de poes is, hij gaat namelijk lekker de diepte in:
de Chakra Boost!
Je gaat met 3 Chakra's aan de gang:
het Basis Chakra (rood),
het Hart Chakra (groen) en
het Kruin Chakra (lila).






Deze prachtige kaarten heb ik getrokken voor de dames van de Magical Me Journey. Het is alweer de 7e periode en straks sluiten we af met een toffe live workshop bij mij in mijn Boshuis. Waar de deelnemers van de vorige Journey natuurlijk ook van harte welkom zijn. Datum is 7 maart!

Avontuur.
Vorige week schreef ik over het avontuur dat ik samen met mijn 'bestie' beleefde met de fotoshoot en het artikel over ons vriendinnenritueel in de Psychologie. Deze week liep ik in het bos en liep wat te mijmeren over hoe het nu ging met mijn 'puberella' en mezelf. En bedacht dat ik een andere manier van kijken zou willen naar onze relatie op het moment en sowieso moeder-dochter etc. Ik zie genoeg dames in mijn praktijk struggelen met de relatie met hun moeder dat ik weet zo wil ik het voor ons niet. Het is m'n allerliefste Sterrekind, maar foi nu is het af en toe best pittig hoor! En je wilt het beste voor haar. Soms is dat de teugels aantrekken en soms laten vieren en het haar zelf uit laten zoeken. Kijken wat werkt, wie wat wil en hoe we daar gaan komen... Loslaten van je kinderen doe je al een groot deel als je gaat scheiden. Ze gaan op vakantie met de andere ouder. Of de weekenden daar naar toe en wat er dan gebeurt daar ben je niet bij en je hebt er geen zeggenschap over. Dus dat loslaten weet ik al wel een beetje hoe dat werkt...Maar over de toekomst van je kind.. poe. Lastig hoor en vooral hoe gaan we dat uitvogelen allemaal hoe dat werkt bij mij en hoe dat werkt bij haar. En dan mag ik nog straks met 'pubermattie' als die goed begint. (hij heeft al wat neigingen hier en daar... help! :D )
Misschien daar ook even wat ritueeltjes op loslaten..

Everyday is a new beginning
 

And you can end everyday what you need to end.

Hallo mogelijkheden!

Shine bright!
Never let others dim your light!


Elke maandagmorgen om 10uur een Facebook Live over de energie van de week.


Copyright © 2020 Esther Foppen - Tekenen & meer, All rights reserved.
www.estherfoppen.nl

Our mailing address is:
info@estherfoppen.nl

Want to change how you receive these emails?
You can unsubscribe from this list.

Email Marketing Powered by Mailchimp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten